Saturday, 08 October 2011

Help Scout Teken befondsing van Bekostigbare E-pos samewerking en ondersteuning te bring Om te bevorder

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/R9V5XfA-Ufg/:
hslogo-white-320x110

Na sy studies van TechStars Boston hierdie lente, Brightwurks , 'n opstart wat maak' n web-gebaseerde produktiwiteit gereedskap met 'n klem op klantediens,' n nuwe produk , genaamd Help Scout wat daarop gemik is om kwaliteit e-pos samewerking en ondersteuning aan klein besighede te bring.

Die probleem wat die startup hoop aan te spreek, as Brightwurks mede-stigter en uitvoerende hoof, Nick Francis, dit sien, is dat, terwyl die meerderheid van die maatskappye voel dat die uitstekende diens missie van kritieke belang om hul besigheid is, op die web, steeds versuim om in wisselwerking met kliënte effektief. Deel van die probleem is dat die huidige oplossings vir die kliënt verhoudings bied 'n gebruiker ondervinding wat outomatiese en inherent onpersoonlike.

Verder, in die mark vir kliënte diens, is daar 'n groeiende gaping is, sê Francis, tussen e-pos en help lessenaars. Oplossings soos Zendesk en Assistly (laasgenoemde is nou deel van die agent) te breed en komplekse vir klein besighede te integreer. Dit maak nie sin maak vir 'n 10-persoon opstart of aanlyn handelaar' n hulptoonbank te gebruik, byvoorbeeld wanneer die span wil net 'n maklike manier om hul e-pos ondersteuning te skaal.

Soos bekende spelers soos agent en NetSuite teiken die onderneming, Help Scout van plan is om te sny op die lawaai en die fokus op die een ding wat elke aanlyn besigheid behoeftes: E-pos ondersteuning. "Fokus op een gebied stel ons in staat om dit te doen een ding baie goed, en veelsydig wees, in teenstelling tot die bied van 50 verskillende kenmerke wat net lei tot 'n ingewikkelde en middelmatige algehele gebruikers ervaring", die uitvoerende hoof van Brightwurks gesê.

So, Help Scout gaan vir 'n hulptoonbank-CRM baster (wat binnekort sync met die CRM-oplossing wat jou besigheid is reeds aan die gang), ontwerp om vir enige span van twee of meer wat nodig het om' n e-pos inboks te deel, hou almal op dieselfde bladsy, en bied 'n persoonlike, hoë-gehalte Customer Support.

Volgens Francis, is 27 persent van e-pos gestuur word deur die kliënte aan online winkels beantwoord verkeerd, en die meeste is dit 'n gevolg van die agent wat bekend is met die kliënt. Om hierdie probleem op te los van vertroudheid, Help Scout kan agente elke gesprek wat ooit plaasgevind het met die kliënt om te sien, saam met 'n openbare profiel van die kliënt saamgestel uit data oor die sosiale netwerke, ens (soortgelyk aan wat Rapportive nie vir spanne.)

E-pos uit Help Scout kyk soos een-tot-een-e-pos threads, soos hulle eintlik kom uit 'n ware persoon met' n persoonlike handtekening - nie soos die korrespondensie 'n mens sou ontvang van' n hulptoonbank. Wat meer is, aan die kliënt, Help Scout is onsigbaar, hulle hoef nie aan te meld by 'n rekening of deur' n ingewikkelde proses gaan om te praat met 'n werklike persoon.

Aan hoe dit werk? Help Scout is verenigbaar met 'n e-pos adres, die startup gee eenvoudig' n besigheid 'n unieke e-pos alias, wat dit kan afskrifte van alle inkomende e-pos. Dit kry 'n afskrif in Help Scout, en besighede kan dan opstel van hul eie Outgoing Server of gebruik Help Scout vir die stuur van antwoorde. Tipies, setup neem sowat 4 minute, sê Francis, wat gee dit 'n bietjie van' n been oor die groot spelers in die ruimte, wat dikwels weke van aanpassing vereis.

Vir alle besighede, goeie kliëntediens is noodsaaklik, maar omdat dit tydrowend en ingewikkeld om te bestuur kan word, is daar 'n heersende gevoel dat die ROI marginaal is. Hulle plaas 'n draai op web-gebaseerde en wolk dienste te outomatiseer en maak CRM makliker om te hanteer, in die hoop om meer van' n terugkeer te sien op die tyd en energie belê.

Maatskappye te belê in die raad, is meer en meer in die aanlyn kliëntediens (agent verkry Assistly vir $ 5

No comments:

Post a Comment