Monday, 05 September 2011

Waarom te hou met RSS is giftig aan produktiwiteit, gesonde verstand

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/OzR-uL9zHQ8/why-keeping-up-with-rss-is-poisonous-to-productivity-sanity.ars:

Op hierdie lang Labor Day weekend in die VSA, ons bring jou 'n stel van mening stukke van verskeie Ars skrywers-en ons het lief te hê jy deelneem aan die gesprek in die kommentaar .

Op die oppervlak, blyk RSS groot vir diegene van ons wat wil om tred te hou oor alles wat op die internet-en ek bedoel alles. Wat my betref, ek gebruik RSS gereeld by vyf minuut-intervalle vir pretty much die hele tyd wat ek is wakker. Ek RSS gebruik vir beide die werk en persoonlike redes-dit help om my Hou op feitlik elke tegnologie webwerf wat saak maak ten einde te verseker dat ek nooit ontbreek iets, plus dit laat my seker te maak ek is op die top van my vriende se en gesinne se lewens deur middel van hul blogs. As dit nie vir RSS, kon ek nooit hou op enigiets. Of sou ek?

Twee keer in soveel weke gedurende die maand van Augustus, was ek gedwing om te gaan sonder my kosbare RSS feeds. Die besonderhede saak is daar nie tegniese beperkinge op my internet verbindings by die tyd, maar my ervarings tydens en na die Groot Trips van die RSS werklik my oë oopgemaak hoe onnodig dit eintlik kan wees om my lewe. Nie net het ek om te bly op die top van die belangrike tegnologie dinge net mooi, ek was vinniger en meer produktief terwyl jy werk. Ek het ook meer bewus besluite oor wie se persoonlike ramblings Ek wou eintlik om te lees op enige gegewe tyd, om my fokus en begrip van dié poste terwyl die verwydering van die swaar gewig van die skuld en verpligting om tred te hou met alles.

Durf ek dit sê, maar die kwaliteit van my lewe en werk verbeter toe ek sonder RSS. En ek dink dit kan vir jou ook.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment