Monday, 05 September 2011

Een Mediese verhoog $ 20 miljoen vir die moderne dokter se kantoor

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/e5sUG-l9uyE/:
One medical

Dit is 2011, maar die meeste dokter se kantore is nog steeds vas in die 1990's wanneer dit kom by die pasiënt-gesig staar tegnologie. Die ontvangsdame het waarskynlik 'n rekenaar om aanstellings te bestuur nie, maar tipies jy nog Teken in op papier, vorms invul om op' n clipboard, en jou dokter staatmaak op 'n losweg gebonde gerf referate jou mediese rekords te kontroleer. Tom Lee probeer om te verander dat dit van die grond af met een mediese Groep, die onderneming-gesteunde primêre sorg die praktyk het hy 'n paar jaar gelede gestig waar hy is tans uitvoerende hoof.

Op Vrydag, het hy 'n $ 20 miljoen reeks E, gelei deur Maverick Capital gesluit, met Benchmark, Oak Investment, en DAG Ventures deel te neem. Die nuwe ronde bring die totale kapitaal wat sedert 2007 tot $ 46,5 miljoen.

Een mediese bedryf 9 dokter se kantore in San Francisco en New York en sal oopmaak 5 meer hierdie jaar, uitbreiding na Silicon Valley en Washington, DC Pasiënte kan skedule aanstellings aanlyn, versoek voorskrifte, kry lab uitslae digitaal, en sien hul persoonlike gesondheid opsomming aanlyn . Dokters kan toegang tot mediese rekords elektronies (een mediese ontwerp sy eie elektroniese mediese rekord by dokters en pasiënte in gedagte, nie 'n moderator). Een voordeel van digitale mediese rekords is dat pasiënte kan enige kantoor besoek sedert elke dokter het toegang tot hul rekords.


Nuwe pasiënte kan aansluit aanlyn, en aanlyn te betaal. Dit het selfs sy eie iPhone artikels vir die skedulering van afsprake. Eenvoudige vrae wat via e-pos of die iPhone app gerig word digitaal gedoen in plaas van wat 'n persoon besoek. En wanneer pasiënte gaan doen, die kantore is helder, ligte en moderne.

Al hierdie tegnologie, wat is 'n kombinasie van-die-rak-en Eiendoms stelsels, is gemik op die vermindering van die administratiewe koste, en die verbetering van die ervaring vir beide dokters en pasiënte. Lee kontraste sy benadering tot die dokter praktyk beweging van die 1990's, 'n belegging gier wat sien honderde van die dokter se kantore in die groter werkmaatschappijen opgerol. "Die PPM beweging in die 90s nie fundamenteel reengineer die workflow van die dokter se kantoor of die ervaring te verbeter," sê Lee. PPMs was gedryf deur die administrateurs. Een Mediese is gedryf deur dokters. Sy benadering is aan "die dokter se kantoor reengineer meer pasiënt-gesentreerde met minder administratiewe oorhoofse."

AANGESIEN dat die mees primêre sorg-dokter se kantore in diens van 3,5 tot 4,5 steunpersoneel per dokter, een mediese kantore maak doen met 1,5 ondersteuning personeel of minder. Wat doen dit met hierdie doeltreffendheid winste? "Ons belê dit terug in die verhouding tussen die dokter-pasiënt-," verduidelik Lee, "so hulle het meer tyd vrae te beantwoord en het 'n thoutghful bespreking abouit gesondheidsorg keuses." Een mediese aanvaar die meeste versekeringsmaatskappye, maar ook koste' n jaarlikse lidmaatskap fooi van $ 149 tot $ 199 vir al die ekstra klokkies en fluitjies.

Lee self opgelei is as 'n mediese dokter voor hy gevoer het met die gesondheidsorg stelsel en gaan na die Stanford Business School. Daarna het hy 'n mede-stigter van Epocrates , 'n gewilde foon gebruik deur dokters dwelm interaksies en sorg vir pasiënte om te kyk. Lee het die ontwerp van die mobiele-en web-produkte teen Epocrates. Nou is hy die gebruik van tegnologie om die hele primêre sorg ervaring te herontwerp.


No comments:

Post a Comment