Monday, 05 September 2011

Die Volledige Gids sakemodelle te Freemium

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/3WCnGk3bs4w/:
Free

Editor's note: Hierdie gas boodskap is geskryf deur Uzi Shmilovici , uitvoerende hoof en stigter van die Toekoms Simple, wat skep aanlyn sagteware vir klein ondernemings . Die pos is gebaseer op 'n studie wat gedoen is met Professor Eric Budish,' n ekonomie-professor aan die Universiteit van Chicago Booth Bestuurskool is. Dit sluit ook die idees en die kommentaar van Peter Levine, 'n onderneming vennoot by Andreessen-Horowitz en' n professor aan die Stanford GSB

Die idee van die aanbied van jou produk of 'n weergawe van dit gratis is' n bron van baie debat.

Die prys is altyd moeilik. Ongelukkig het baie entrepreneurs nie gee dit genoeg gedink het. Hulle sal dikwels kopieer die prysstrategie van soortgelyke produkte, baseer hulle besluite op luisterryk verklarings gemaak deur "kenners" of staatmaak op gebreekte rasionaal (ons het hard gewerk sodat ons moet hef $ X).

Gratis is selfs moeiliker en met so baie opinies daaroor, ons het gedink dit sou verfrissend wees om 'n kritiese benadering en duik diep in waarom sommige maatskappye is baie suksesvol in die diens van die model, terwyl die ander maatskappye nie te neem. Ons het gekyk na die ekonomiese akademiese referate, gedrags-sielkunde boeke en strategieë wat vir die maatskappye te kom met die sleutelkonsepte hieronder gewerk.

Die wet van marginale koste

Pryse speel 'n groot deel in die kompetisie vir kliënte. Hier is 'n ekonomiese wet dat die besit van die byna net soveel waarheid as die wet van swaartekrag in' n volmaak mededingende mark, die langtermyn-prys van die produk (aka "mark Clearing prys") sal die marginale koste van produksie .

Raai wat? As gevolg van die dalende hosting en bandwydte koste, vir die meeste Internet-produkte die marginale koste vandag is prakties ... nul.

Met ander woorde, as die koste om 'n kliënt te dien (ondersteun eenkant) is nul is, sal die langtermyn-prys van die produk in die mark nul wees (as gevolg van die kompetisie druk).

'N ervaring goed

Aan die kern van die "vrye" modelle is die produkte of dienste wat aangebied word aan die kliënt. Die meeste Internet-produkte of dienste te val in die definisie van 'n ervaring goed:' n produk wat 'n tydperk van gebruik nodig het voor die aangesig van die kliënt kan die waarde wat hulle kan put uit dit bepaal.

'N Goeie voorbeeld is Dropbox. Kyk na Drew Houston se woorde: "Die feit is dat Dropbox 'n produk wat mense nie geweet het wat hulle nodig het totdat hulle probeer bied. "

Daar is baie van die akademici wat in die prys van Experience Goedere kyk. In 1983, het die Economist Carl Shapiro 'n boeiende referaat oor hierdie onderwerp geskryf het. Sy gevolgtrekking was dat sedert kliënte is geneig om die waarde van 'n produk, die optimale pryse vir' n ervaring goed te onderskat, is 'n lae inleidende prys wat dan verhoog wanneer die kliënt besef die waarde van die produk.

In sommige gevalle, kan 'n kliënt oorskat die waarde van die produk. In daardie geval, is die optimale prysstrategie is om so veel lading in die begin of aan te sluit in kliënte met 'n langtermyn-kontrakte.

Dit is waarom die kliënt is huiwerig om te koop wanneer iemand vra hulle vooruit te betaal vir 'n diens of produk of' n langtermyn-kontrak onderteken.

Vandaar die mark prys is 'n signalering meganisme. Die gevolgtrekking? 'N Lae ingang prysseine wat jy is vol vertroue dat jou produk sal waarde vir die kliënt te skep.

Die Sielkunde van die Vrye

Baie is al geskryf oor die sielkunde van gratis. Twee boeke wat spesifiek na die onderwerp kyk

No comments:

Post a Comment