Thursday, 29 September 2011

Vra Slashdot: Beste Open Product Review webwerf?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/BeVRdY-kbYs/Ask-Slashdot-Best-Open-Product-Review-Website:
Die eerste keer aanvaar indiener MastaBaba skryf "Ek wil my persoonlike resensies te skuif (van boeke, speletjies, musiek en films) van my webwerf 'n aanlyn oorsig webwerf. Maar ek wil graag in staat wees om die grootmaat my bestaande resensies en ek laai sou vereis my resensies te word afgelaai deur my in CSV, te eniger tyd in die toekoms. Goodreads maak voorsiening vir die invoer / uitvoer van boekresensies, en IMDB kan jy jou graderings uit te voer, maar wat oor die spel en musiek resensies? Wat Website aggregate verbruiker resensies van (alle) produkte, terwyl vir elke individuele gebruiker maklik invoer en uitvoer van sy eie resensies? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment