Thursday, 29 September 2011

Vra Slashdot: Beste Langtermyn-Video / Foto berging?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/soXA6hx92p4/Ask-Slashdot-Best-Long-Term-VideoPicture-Storage:
Die eerste keer aanvaar indiener (en vir die eerste keer ouer! Baie geluk). SoylentRed skryf "Ek het onlangs my eerste kind, 'n wonderlike gesonde dogter wat nou net meer as 6 maande oud het Soos' n mens kan verwag, het ons 'n oorvloed van foto's en video's, en het begin om ons koppe te krap oor die beste manier om hierdie lêers te stoor en terug hulle langtermyn My ouers het gevra dat ons (funny ding is dit was my ma - die minste Tech-vaardig persoon onder ons familie) wat ons plan is om te maak seker dat hierdie lêers is gestoor en beskikbaar is vir haar as sy ouer is - wat het my laat besef dat ons regtig het nie 'n goeie plan Ons is tans besig met behulp van TimeMachine op my vrou se MacBook Pro is, want nou is ons doen . OK met wat as 'n back-up, maar my ouers het aangebied om te help betaal vir iets wat dalk' n beter oplossing wees Ons kan DVD's verbrand - maar dit is langdradig en kry 'n pyn te wees soos ons dit nodig sou wees om diegene wat tot terug ( of recopy) hulle elke jaar of so seker wees dat ons nie ly aan vernederende DVD's. is ons beste opsie nou twee hardeskywe af te haal, back-up van al ons foto's en video's na die eerste, en gebruik dan 'n 3de party app dat die ry te spieël na die tweede net in geval een van hulle Craps uit? Is daar 'n aanlyn oplossing wat sal beter wees Ons is nog' n paar jaar weg van die staat om die DVD's / CD's wat die 100 + jaar skywe kan bekostig nie? Is daar 'n beter oplossing wat ek nie gedink het nie? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment