Saturday, 24 September 2011

Vra Slashdot: Beste Kopiereg terme vir 'n proefskrif?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/B3k3PUJvH7o/Ask-Slashdot-Best-Copyright-Terms-For-a-Thesis:
plopez kry met hierdie vraag in sy eerste voorlegging van Slashdot skryf: "Ek wikkel 'n MS In die verlede het ek het probleme om afskrifte van ander se werk, weens' n gebrek aan van die kopiereg-kennisgewings op hul tesis of proefskrif ek nie." wil wat met my gebeur ek weet is die grap "Niemand het ooit sal lees jou tesis," maar in die skraal kans is dit nuttig vir ander Ek wil nie hulle verwag word om my te jag vir 'n vrylating. Basies Ek wil sê: "Kopiereg is so lank as dit werk of uittreksels behoorlik toegeskryf word vrygestel, 'n gepubliseerde uittreksels kan ook nie beskerm word deur ander partye nie, en kan die oorspronklike werk in sy geheel." Is dit goed genoeg? Ek wil nie te beswaar Wettige gebruik van die werk, maar ek wil ook nie 'n seerower kom saam en steel dit uit die openbare domein. Publieke domein goed genoeg? Of is dit toelaat om die werk te wees beperk deur die kommersiële belange? Ek weet van Copyleft, maar Copyleft is 'n familie van kopieregkennisgewings en ek weet nie watter een is reg vir my bedoeling Please help. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment