Saturday, 24 September 2011

Netflix se pyn is Blockbuster se wins

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/At0cJOvKXzU/:
Qwikster

Editor's note: Guest skrywer Tien Tzuo is die hoof uitvoerende beampte van Zuora , 'n inskrywing faktuur maatskappy. Voorheen het, was hy hoof strategie beampte en werknemer No 11 op Salesforce.com.

Vir jare het ek aangedui op Netflix as een van die voorbeelde van die inskrywing ekonomie. Maar in twee pynlik lang weke, het Netflix geneem om 'n groot misstap, skend die vertroue van sy kliënte en selfs oopgemaak die deur na die sogenaamde lang oorwin ouderling, Blockbuster!

Min onthou dit. Netflix as DVD deur die pos begin het, maar met dieselfde beperkings as 'n kleinhandel Blockbuster ervaring (bv laat betaal, ens.). Dan besef Netflix iets belangrik wat die maatskappy vir ewig verander. Sukses is nie gekoppel is aan die getal van die DVD's dit verskeep. Dit was die aantal kliënte wat hulle gehad het het en kon vashou. Hondsdol klantenbinding was die sleutel tot sy sukses toe en dit is nog steeds vandag.

Dit is wat die inskrywing ekonomie is al oor die lang termyn verhoudings met klante te bou en geld te verdien. En kliënte nodig om te voel asof hulle in beheer van die verhouding, nie die diensverskaffer nie. As die verskaffer maak eensydige veranderinge aan die verhouding, en pryse is 'n groot een, het jy daardie verhouding geskend en die kliënt se vertroue geskend. As jy gee my nie 'n keuse nie, dan is dit nie' n verhouding.

Netflix het geweet dat hierdie styging in die prys en die verdeling van streaming en DVD-deur- pos gaan rampspoedig wees . As 'n verskaffer, kan jy nie neem om die kliënt-verhouding as vanselfsprekend aanvaar, en dit is presies wat Netflix het.

Netflix se skuif ook die deur oopgemaak vir Lasarus (dws, Blockbuster) het om terug te spring in as 'n wettige speler. Streaming en DVD-deur-pos vir $ 10 per maand vir Dish intekenare ? Lyk soos Blockbuster net geleer Netflix die krag van die verpakking en pryse in die inskrywing ekonomie. Hulle het net Netflix se 24 miljoen kliënte 'n ander keuse het.

Sure, Blockbuster is nêrens naby Netflix in terme van 'n biblioteek van titels, toestelle en beskikbaarheid. Maar Amazon Eerste is. Terwyl almal skryf dat Netflix koes 'n koeël, die klok tik. Keuse is 'n kliek weg en Netflix beter betrokke wees met hoe om vertroue weer op te bou met haar kliënte.


Maatskappy: Netflix
Webwerf:

No comments:

Post a Comment