Saturday, 24 September 2011

Tools teen Toys: Waarom Die tydlyn verander niks

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/REHaWO_zohk/:
scaled.Screen Shot 2011-09-23 at 1.49.32 PM

Gister Erick en ek het 'n interessante gesprek oor Facebook teen Google + en ek het op die kant van G +. Hoekom nie? Omdat die tools is belangrik, speelgoed is nie. Toegegee Facebook se 500 miljoen besoekers per dag bewys my verkeerd in numeriese terme, maar in die algemeen bruikbaarheid en gehalte, ek is onwillig af kom op die kant van Google Plus.

Soos u weet, Facebook het die Internet met sy app funksies en 'n nuwe tydlyn funksie,' n vertoning van jou data wat bied 'n soort van tyd-masjien in die verre verlede . Ek sien foto's van my kinders van jare gelede, hul gesigte implike en veel meer Natal as wat hulle nou is. Dit was 'n groot gevoel nie, maar miskien is vyftien minute geduur het. Facebook is nou vir my 'n lys van dinge wat gebeur het vandat ek gebore is,' n taamlike indrukwekkende feat Ek het twee derdes van my lewe sonder die internet.

Google Plus, aan die ander kant, versterk Hang-outs. Laat dit na Google sy prop op produktiwiteit sagteware op te blaas. Terwyl ek vind die waarde van Google Plus twyfelagtige op sy beste, ek dink hang-outs is 'n groot hulpmiddel en baie ontwrigtend. 'N kamer wat ek kan gebruik om deel sketse, dokumente en foto's? Sonder om af te laai WebEx of GoToMyPC 'n ander vullis skerm-sharing app? Dit is die wêreld wat ek wil hê om in te woon.

Ek hou van Google se gereedskap. Hulle is goeie en sterk en nuttig. Google Wave was groot (terwyl dit geduur het) en hang-outs is groot vir die tegnologie mense wat wil om saam te werk. Hul doelwit is die bestendige erosie van die wrywing tussen Google se advertensie produk en die internet en hulle doen dit deur middel van die vrystelling van die gereedskap wat Google programmeerders hulself wil gebruik.

Facebook, aan die ander kant, is op soek na die magie sneller wat sal op sy beurt al die eyeballs in betalende kliënte. Zynga lyk het sommige van die raaisel opgelos deur die verkoop van sosiale speletjies, maar deur die vrystelling van Timeline Facebook het duidelik besluit om die waardevolle inhoud wat hulle reeds het te ontgin - jou foto's, jou voorkeure en jou aanbevelings. Die feit dat ek nou kan embed Rdio liedjies op my tydlyn is baie vertel: voeg in 'n musiek-funksie en jy het' n musiek winkel te mededinger iTunes.

Dit is gereedskap teen speelgoed. Google gee jou gereedskap om te werk in die informasie-ekonomie, terwyl Facebook gee jou die speelgoed te speel in dit. Ek is nie seker wat is beter.

Ek het gekom om Google Plus en Facebook te begrawe nie, nie om hulle te prys. Albei dienste is in wese 'n tyd sink ontwerp in beide gevalle na' n beroerte die siele van die duisende van eensame mense. Ek gebruik hulle twee om seker te wees, maar is dit iets verander met hierdie toevoegings? Is hulle op die verbetering van ons lot in die lewe?

Aanhangers van Neil Postman sal 'n bietjie van stridency in my stem herken, en ek voel dat dit geregverdig is. Net soos uitsaaimedia ons gedagtes beheer twee dekades gelede, een-tot-een-media beheer ons gedagtes in die vroeë 21ste eeu. Dit sal 'n paar geslagte vir ons om immuun te raak aan die sirene die oproep van sosiale media en dan die tegnologie beweeg het op.

Daar is 'n sekere territorialiteit broei in die G + / FB oorloë nou en ek is bekommerd dat dit gou sal wees as korrosief as die Android / iPhone gevegte dat put broer teen broer en vader teen seun. Ek is nie te sê Ek is veral om wie wen hier nie - ek kon neem of laat beide dienste en nie een van hulle het aangebied om my enigiets verder as 'n indrukwekkende lys van mense met wie ek kan kommunikeer. Ek dank beide van hierdie dienste vir die geleentheid, seker, maar ek glo ek het gepraat met miskien 100 mense in my sosiale grafiek aanlyn en nog minder in die werklike lewe. In

No comments:

Post a Comment