Monday, 01 August 2011

YouTube se Skepper wedstrydboek: Jou gids tot die bereiking van die Internet Fame *

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/tUuPSxR-toI/:

Op soek na jouself om te draai (of jou show) na 'n YouTube-ster nie, maar weet nie waar om te begin nie? YouTube soek om te help - die video-portaal het 'n omvattende gids waarin inhoud produsente moet nader om die platform en watter funksies hulle voordeel kan kry van. Die 70 bladsy handleiding is 'n gepaste titel: Die Skepper wedstrydboek .

Die nuwe dokument bespreek was vandag by die VidCon konferensie in Los Angeles, en is deel van YouTube se breër doel te help skeppers van hoë gehalte produseer (YouTube se onlangse verkryging Volgende nuwe netwerke is die dryfkrag agter hierdie missie).

Natuurlik YouTube is vinnig om te verduidelik dat, terwyl dit 'n nuttige gids te wees, daar is nie iets wat gewaarborg word. Dit is regtig net 'n goed deurdagte-out van die beste praktyke - indien die inhoud is nie' n goeie, optimalisering van die eerste vyf sekondes van die video gaan nie veel help. Vanaf die eerste bladsy:

Die Skepper wedstrydboek is nie 'n versameling van reëls of gewaarborg "truuks" meer menings te kry. Inteendeel, dit bied die beste praktyke, optimalisatie wenke, en voorgestelde strategieë vir die bou van die gehoor en die betrokkenheid op YouTube. "

Die dokument is 'n stewige 70 bladsye lank, maar is nie so hopeloos as wat jy dink. YouTube het gebreek elk van sy miniguides in drie afdelings: Programming & produseer, Publishing & Optimization, Community & sosiale media. En elke punt in 'n afdeling gee' n by-een-blik-oorsig van hoe lank dit sal neem om te implementeer (die maklike mense is vyf minute, hoe harder kinders 'n dag of meer), wat statistieke vir die tip sal' n impak, en hoeveel van 'n effek inhoud makers moet verwag.

Sommige van die onderwerpe sal wees voor die hand liggend te TechCrunch lesers (Facebook en Twitter 'n baie gebruik!), Maar dit is onwaarskynlik dat jy al sal weet wat alles daar. Die afdelings waarin die manier waarop die video metadata kan jou resultaat ranglys impak is veral nuttig is - en daar is 'n kontrolelys aan die einde wat jy kan doen deur elke keer as jy' n video oplaai.

Let daarop dat, terwyl daar 'n hele afdeling wat toegewy aan thumbnail optimalisering, daar is niks daar oor die gebruik van' n vrou se cleavage as jou thumbnail foto, wat lyk na 'n eienaardige gewilde strategie op die webwerf.




No comments:

Post a Comment