Monday, 01 August 2011

Vra Ars: hoe gebruik ek die opdrag in 'n pyplyn?

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/QBpBLjkCbus/ask-ars-how-to-use-the-find-command-in-a-pipeline.ars:

In 1998, Vra Ars was 'n vroeë kenmerk van die nuwe NUUT . Nou, soos destyds, is dit al oor jou vrae en se antwoorde van ons gemeenskap . Elke week, sal ons grawe in ons vraag sak, ons eie te neem, dan tik die wysheid van ons lesers. Om jou eie vraag te dien, sien ons nuttige wenke .

V: Ek weet ek kan die gebruik find opdrag aan die command line lêers op te spoor, maar hoe gebruik ek dit met ander opdragte om 'n werklike wêreld taak uit te voer ? Wat is die verskil tussen die -exec parameter en pype in xargs ?

Die find opdrag is 'n standaard utiliteit op UNIX en Linux stelsels. Dit sal recursief deur directory strukture en kyk vir die lêers wat in ooreenstemming is met die gebruiker se gespesifiseerde parameters. Daar is 'n aantal verskillende soek operateurs wat kan saam gebruik word fyn korrelige lêer ooreenstem met te bereik.

In hierdie tutoriaal, sal ek verduidelik hoe om die gebruik find opdrag met verskeie gemeenskaplike soek operateurs en dan sal ek wys jou 'n paar voorbeelde van hoe om die opdrag in 'n pyplyn. find

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment