Monday, 01 August 2011

Detroit Maker Faire was kinda Awesome

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Jxv6zkAMeDo/Detroit-Maker-Faire-Was-Kinda-Awesome:
Ek was baie opgewonde om 'n kans te hê om te gaan na die Detroit Maker Faire hierdie jaar. Ek wou nog altyd so 'n ding by te woon, maar die sterre nog nooit in lyn. Ek het 'n hele tent gevul met DIY 3D Printers die maak van vreemde voorwerpe, insluitend die coolste polyhedral dobbelsteen ooit gesien het. Utilikilts gehou in die plek met die kruisbande! Haberdashery! Quilting! Blacksmithing! Boeke! 'N Florentine motor! Gomp! Bier! Remote control seeskilpaaie! 'N reus hooi hoosvat! Talle vreemde pedaal aangedryf vorme van beweging, en 'n hele garnisoen van Star Wars kostuums ... Buitendien, dit is nie dikwels het u die geleentheid om 'n reuse-staal draak blaas vuurballe te getuig in' n parkeerterrein. Ek het 'n reuse versameling van foto's as wat jy wil hierdie dinge en nog baie meer vir' n smaak van die inspirerende waansin Ek kan nie wag vir volgende jaar te sien ... en tussen nou en dan het ek het 'n paar projekte aan te pak.

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment