Tuesday, 02 August 2011

Vra Slashdot: Die gebruik van kode met 'n verval Patent?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/zWTtG2QLffg/Ask-Slashdot-Using-Code-With-an-Expired-Patent:
kruhft skryf: "Ek het onlangs 'n bietjie navorsing doen in Genetic Programming en het gevind dat' n biblioteek deur middel van 'n blog boodskap wat lyk nuttig te wees. na te kyk oor die kode en lisensie, het ek gevind dat dit was die eerste stuk van die kode wat ek gesien het wat is beskerm deur 'n patent, uitgereik op 19 Junie 1990 Ek lees dat patente laaste 20 jaar, wat beteken dat die patent waarop hierdie kode verwys na verstryk.. Is daar enige manier vir my om seker te wees dat die gebruik van hierdie kode is veilig van enige patent Troll aanvalle as ek kies om dit te gebruik? sou herskryf die kode hou my uit die oortreding van enige ander patente dat die outeur ten opsigte van die gebruik van so 'n algoritme nie die kode in die publieke domein te slaag nadat die patent verval het? " Nota aan Chrome gebruikers: die bogenoemde skakel ('n "biblioteek") werk vir my in Firefox maar nie in Chrome op Linux; YMMV.

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment