Tuesday, 02 August 2011

Hoe om jou spel se PC Port te ruïneer

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Y2hjwz_REkM/How-To-Ruin-Your-Games-PC-Port:
'N anonieme leser skryf: "' n artikel by Ars gaan deur sommige van die grootste sondes spel uitgewers pleeg wanneer 'n konsole-game op die rekenaar porting Aan die bokant van die lys, voorspelbaar, irriterende DRM en ongerieflik spel instellings uit die artikel:." rekenaar gamers soos om te speel met die muis instellings, die bedrag van die detail in die karakters of die omgewing aan te pas, en die klank mix tussen die musiek en die byklanke verander. Ons wil hê die resolusie, die verhouding, en selfs die gebied van die aan te pas View instellings Hoe meer opsies gegee word aan die rekenaar gamers, hoe beter.. Terwyl sommige enjins ondersteun meer opsies as ander, is daar 'n minimum bedrag van die opstel van wat beskikbaar moet wees wanneer ons spring in die spel. Vir' n voorbeeld van hoe sleg die rekenaar gamers kan kry geskroef oor hierdie kwessie, kan ons 'n blik op Bulletstorm toe dit is van stapel gestuur Nie net was die muis gladstryking het as' n standaard, maar daar was geen manier om dit af te draai. Jy het die opset lêers, wat geïnkripteer gehad om uit te vind vir 'n paar insane rede, en dan die installering van' n derdeparty-program in staat wees om om te draai af muis smoothing en die spel gevoel soos dit moet op die rekenaar te kry. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment