Thursday, 04 August 2011

Is Vrye Sagteware Gereed vir e-publikasie?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Yi0QD_o5-TM/Is-Free-Software-Ready-For-E-publishing:
johanneswilm skryf "oor 'n tydperk van meer as 3 jaar Ek het my PhD-tesis skryf oor die politiek van Nicaragua, die mees professionele stelsel vir PDF-generasie, ek het met LaTeX, en om die teks toeganklik is vir die redaksie te maak, gebruik ek die LYX editor. Nou dat die publikasie datum nader kom, het ek gevind ek het geruime tyd deur te bring met die skep van 'n script om die manuskrip om te sit aan formate soos Epub as nie een van die beskikbare gereedskap was heeltemal gereed om dit outomaties te doen Is LaTeX net goed vir skrywers in die natuurwetenskappe is die open source gemeenskap? boikot ebook formate, soos Richard Stallman het voorgestel? beter om dieselfde te doen? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment