Thursday, 04 August 2011

Apple bied my Mac vir beta-toets, wil die polisie en rowers te speel

Interessante nuus oor die URL:http://www.engadget.com/2011/08/03/apple-offers-find-my-mac-for-beta-testing-wants-to-play-cops-an/:
Het jy al ooit misplaas jou hard verdiende MacBook Air of het 'n hele projek op die hande van' n vuil dief verdwyn, net om vir ewig weg wees? Wel vriende, die tyd is binnekort vir my Mac-funksie om voorsiening te maak 'n hoogs gesogte sug van verligting , my iPhone- styl . Apple het die sagteware in die natuur vrygestel vir geregistreerde IOS devs, met die enigste ander vereistes wat OS X Lion en 'n iCloud inskrywing. WiFi-netwerke gebruik om jou vermiste aanhangsel via 'n webblaaier of IOS toestel op te spoor, die plek bied' n aantal van die anti-diefstal - 'n dreigende boodskap stuur, sluit die masjien op afstand, of selfs uitwis se ry van die masjien skoon te maak. Miskien sal ons sien hierdie sekuriteit detail bekendstelling met iCloud in die herfs, wat ook vroeër hierdie week vrygestel in beta vorm.

Apple bied my Mac vir beta-toets te gaan, wil die polisie en rowers te speel oorspronklik verskyn op Engadget on Wed, 03 Aug 2011 23:03:00 CEST. Sien ons voorwaardes vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink TUAW | bron MacRumors | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment