Tuesday, 30 August 2011

Grootword Geek: Richard Lai

Interessante nuus oor die URL:http://www.engadget.com/2011/08/29/growing-up-geek-richard-lai/:
Welkom by die grootword Geek, 'n deurlopende kenmerk waar ons' n terugblik op ons jeug en vertel stories van die grootword van die nerds wat ons. Vandag het ons ons eie Senior mede-redakteur, Richard Lai , wat ook gebeur met die Editor-in-hoof van Engadget Chinese is .

Ek kom tot die punt in die lewe waar ek ophou aandag te gee aan my ouderdom, al is dit nog steeds pret om te maak mense dink dit vir hul reaksie - jy sal vind uit na die breek, maar hier is 'n wenk: Ek het spandeer dieselfde aantal jare in Hong Kong en die Verenigde Koninkryk, plus 'n paar jaar in Australië. So 'n kombinasie het my in' n Chinese man wat beide Britse Engels en twee Chinese dialekte, terwyl 'n Australiese paspoort praat, maar ek is geneig om dit alles te slaan en sê dat ek' n spioen met baie gadgets.

Continue reading grootword Geek: Richard Lai

Grootword Geek: Richard Lai oorspronklik verskyn op Engadget on Mon, 29 Aug 2011 22:05:00 CEST. Sien ons voorwaardes vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment