Tuesday, 30 August 2011

Event Deals Site Gold verkoop 5 miljoenste Ticket, voeg funksie outomaties jou stoel With friends

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/HfIdZh9_p-4/:
Screen shot 2011-08-29 at 1.31.23 PM

Vir die kaartjie-verkope besighede, tel niks "uitverkoop". Maar of 'n vlug verkoop al sy kaartjies laat aanbring, of' n sportspan hul stadion vul, moet die show gaan. Besighede met bederfbare voorraad staan ​​die meeste van die daaglikse handel model te verkry, en diegene wat kan maak dat geld op Komplementêre goedere (skep van aankope te maak vir inkomste wat verlore is in die aanbied van die afslag) kan dikwels gelyk te breek - neem teaters of sport plekke, byvoorbeeld.

Dit is hier waar 'n maatskappy genaamd Gold in die veld . Gold is lidmaatskap-gebaseerde webwerf vir die helfte van die prys live entertainment kaartjies, wat toelaat dat plekke ekstra hul kaartjies te los, 'n paar ekstra inkomste te maak, en die mond-tot-mond-bemarking genereer.

Gold, wat tans verhoudings met meer as 5000 Plek-vennote regoor die land (van Cirque du Soleil en Ticket aan die San Francisco Giants) en tel Matt kis, Emmy-bekroonde akteur Neil Patrick Harris, en voormalige Ticket uitvoerende hoof Sean Moriarty as lede van die adviserende raad wil nie net besig om die "Groupon vir vermaak kaartjies".

Onderskei die model uit soos Groupon en LivingSocial Gold vermy verdeel inkomste met handelaars en plaas monetizes deur die neem van 'n sny van die diens lading op elke kaartjie verkoop ($ 4.50 gemiddeld), vermaaklikheid toe te laat - of die toon hulself - te neem huis het die volle koste van elke kaartjie wat verkoop is.

Tot dusver het hierdie model werk vir die vermaak kaartjie site, soos Gold het onlangs aangekondig dat hy sy vyf miljoenste kaartjie verkoop het, en het nou meer as 2 miljoen lede in meer as 20 groot Amerikaanse markte. Die webwerf bied nou 1200 tot 1500 die helfte van geprys kaartjies elke dag.

Natuurlik, soos enige iemand wat het die voordeel van die kaartjie afslag weet - terwyl die eenvoudige bevrediging van die puntetelling van 'n ooreenkoms op die kaartjies is alles goed en wel, ons wil in staat te wees om om te gaan na' n film of 'n show en sit met ons vriende. ontsetel my, byvoorbeeld, hierdie vriend probleem aanval deur toe te laat seisoenkaartjie goewerneur hul kaartjies aan te bied voordat hulle aan die anonieme mense op StubHub verkoop aan vriende .

En vandag is, is Gold die aankondiging van sy eie oplossing ontwerp om kaartjie kopers en verkopers hierdie probleem aan te pak met sy "Sit met vriende"-funksie. Gold se nuwe patent hangende funksie kan Gold lede wat kaartjies koop, 'n persoonlike skakel wat hulle kan dan met vriende via e-pos of hul sosiale netwerk van jou keuse deel te ontvang. Gebruikers kan die skakel gebruik om kaartjies te koop van dieselfde gebeurtenis en kry outomaties sit met hul vriende.

Met vyf miljoen kaartjies wat verkoop is, het Gold 'n lang pad kom, aangesien dit sy eerste groep van tickts verkoop aan' n perd ballet terug in 2003 in Pasadena. Die maatskappy het nooit buite belegging aanvaar nie, maar tog het dit reggekry om winsgewend te bly - met 'n personeel van slegs' n dosyn werknemers. Gold, uitvoerende hoof van Jim McCarthy sê dat die sleutel tot die weerstaan ​​van die groot verkope kragte 'n la Groupon is om hul bestaande verhoudings te kweek met plekke en toon, eerder as om die fokus op die sluiting van nuwe handelaars wat dalk nooit weer die webwerf gebruik.

In terme van die toekoms draaiboek, McCarthy sê dat Gold is op soek na in nuwe stede in die VSA uit te brei en te verbeter op sy kern tegnologie, die bou van nuwe funksies, soos die sit met vriende wat moedig mense uit te kry om lewendige vermaak te sien - ten spyte van 'n stywe ekonomie.


No comments:

Post a Comment