Tuesday, 30 August 2011

DG Buys kollig se ryk media advertensie Eenheid EyeWonder Vir $ 66 miljoen in kontant

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/DsoTNjceR84/:
eyewonder

Beurs-genoteerde DG , wat die digitale media oplossings en ​​tegnologie aan die advertensie-en vermaak-industrie, het ooreengekom om oor te neem kollig netwerke video en ryk media adverteer eenheid , EyeWonder, vir sowat $ 66 miljoen in kontant.

Vir die rekord: kollig verwerf het EyeWonder in 2009 tot $ 110 miljoen in kontant en voorraad.

Limelight vanoggend ook 'n aandeel terugkoop program aangekondig sowel as sy die derde kwartaal van 2011 die finansiële leiding opgedateer as 'n gevolg van die EyeWonder transaksie.

Gestig in 1999, EyeWonder bied 'n reeks van interaktiewe advertensie produkte en dienste, insluitend online video en' n ryk media-oplossings, Fortune 1000 maatskappye en bemarkers wêreldwyd.

DG - voorheen DG FastChannel - sê hulle verwag dat EyeWonder inkomste van sowat $ 36 miljoen tot $ 37 miljoen vir die volle jaar 2011 op te wek .

Die transaksie, wat onderhewig aan die gewoontereg sluitingsdatum bepalings en voorwaardes, sal na verwagting op 1 September, 2011.

DG dien meer as 5000 adverteerders en agentskappe, deur 'n media verspreiding netwerk van meer as 28.000 radio, televisie-en gedrukte publikasie van bestemmings dwarsdeur die Verenigde State, Kanada en Europa. DG se internet-afdeling bestaan ​​nou Media Mind, EyeWonder en Unicast.


Maatskappy:
EYEWONDER
Begindatum:
1999

EyeWonder, Inc. Bied interaktiewe digitale adverteer produkte en dienste in die Verenigde State. Die maatskappy bied ook aanlyn-video en 'n ryk media adverteer oplossings. Die advertensie-formate, sluit in-bladsy ...

Leer meer

No comments:

Post a Comment