Sunday, 03 July 2011

Wanneer Google Sirkels Collide

Interessante nuus oor die url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/xJ2UW4IP4Wg/:

Editor's note: Guest skrywer Rocky Agrawal blogs op herontwerp en Tweets @ rakeshlobster .

Ek hou van te skep. Jy kan vind inhoud wat ek gemaak het op my eie blogs , TechCrunch , Facebook, Twitter , flickr , Quora , EveryTrail , naamgenoot , Yelp , vierkantig , YouTube , disqus , Kindle en FlyerTalk . Ek skep meer inhoud as die oorgrote meerderheid van die internet.

Ek aktief te dink oor hoe die inhoud en die reg om gehore vir dit te skep. Wanneer ek loop, ek neem foto's van trailheads, vurke en ander dinge wat visueel oninteressant. Ek het ook 'n GPS saam met my sodat ek kan presies geocoderingsinformatie elke prent . Ek doen dit omdat dit is waardevol vir 'n EveryTrail gebruiker in te bepaal hoe die roete te stap. Toe ek die foto's oplaai van die staptog na Facebook, is dié waypoint foto's nie ingesluit nie. Ja, ek is 'n lul .

Gegewe die vlak van beheer dat Google + bied, moet ek opgewonde wees met hierdie groot nuwe hulpmiddel. Maar ek is nie.

Dit los die verkeerde probleem, veral met Google Sirkels , die Google + funksie waarmee jy verskillende dinge met verskillende groepe mense. En dit nie doen nie die grootste probleem met die sosiale netwerke op te los vandag: die verhoging van die sein te ruisverhouding.

Die bereiking van die reg gehoor

Google is heeltemal reg wanneer hy sê dat daar verskeie kringe in mense se lewens. Daar is seker baie in myne. Die manier waarop ek dit opgelos het tot op datum is om net die gebruik van verskillende sosiale netwerke vir verskillende sosiale kringe. Ek is versigtig wees oor wie Ek aanvaar in verskillende groepe. Byvoorbeeld:

  • Facebook Oor die algemeen het ek het jou ontmoet in persoon en 'n vriend in' n breë definisie van die woord te oorweeg.. Dit sluit random vriende, mede-werkers verlede en die hede, klasmaats, vriende-van-vriende. Ek aanvaar nie vriend versoeke van vreemdelinge of mense wat ek nog net een keer by 'n konferensie.
  • Twitter. Dit is duidelik dat enige iemand is welkom om my te volg. Ek sal volg mense wat betrokke raak in onderwerpe wat ek omgee.
  • vierkantig beperk ek vierkantig vriende met mense wat ek ontmoet het en ek is geneig om tyd te spandeer saam met.. Van my vriende op Facebook, wat ook op vierkantig, ek is net vierkantig vriende met die helfte van hulle.
  • LinkedIn Alles oor die soektog na 'n werk, sake-ontwikkeling en die werwing van mense.. Ek aanvaar LinkedIn versoeke van mense wat ek saam met hom gewerk het, vennoot maatskappye, mense wat ek ontmoet by konferensies, ens

Hierdie skeiding maak dit ook baie makliker vir my om te verseker dat die inhoud nie gedeel behoort te ina

No comments:

Post a Comment