Sunday, 03 July 2011

Die Krag Van Trek

Interessante nuus oor die url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/sP3c71PFkv0/:

Editor's note: Hierdie boodskap is geskryf deur Alex Rampell , die hoof uitvoerende beampte van TrialPay . Rampell is 'n gereelde bydraer tot TechCrunch - sien sy vorige gas poste hier.

Wat maak e-pos, Facebook, en Google so waardevol? Antwoord: Besoek hulle is grootliks spontaan, ten spyte van die sinapse wat vuur in jou brein wat maak jy jou e-pos, jou Facebook voer, of besluit om navorsing iets op Google. Met ander woorde, mense trek inhoud self, eerder as om die inhoud gedruk word nie - of het kontrak - op hulle.

Die beste manier van kyk na die verbruikers web aansoeke is as 'n komplekse stapel "trek" en "stoot." Sodat hierdie terme verwar word met' n vorige generasie stoot : 'n "trek" is' n ongevraagde optrede van 'n verbruiker, terwyl' n " druk "is 'n uitnodiging deur' n verkoper / produsent. Die verbruiker uiteindelik "trek" van 'n selfoon of rekenaar. Alles wat anders is "gedruk" aan die verbruiker deur middel van advertensies, e-posse of ander bemarking pogings van maatskappye gretig om besigheid en verkeer te kry.

Die grootste geheim dat Facebook ooit "getrek" was die transformasie van homself uit te stoot platform (afhanklik van die e-pos gebruikers om terug te woo) in 'n de facto trek platform. Facebook touts dat 50% + van sy gebruikers log-in elke dag, en my raaiskoot is dat die oorgrote meerderheid doen met geen aansporing. Push is nog steeds waardevolle maar net 'n aanvulling van die groot trek wat Facebook ontwikkel het.

Hoekom is Trek so noodsaaklik vir 'n web maatskappy? Die kruising magte van die menslike sielkunde en ekonomie.

Eerstens, sielkunde: kyk hoe die meeste mense haat "verkoop" aan. "Om te verkoop" is 'n vorm van druk. Verbruikers kry honderde van ongevraagde bied en e-posse gestoot om dit elke week. Hulle leer hierdie aanbiedings te stem, veral as hulle nie in 'n koop ingesteldheid. Relevansie is 'n funksie van die aanbod-verbruikers pas paramaterized deur tyd.

Tweede, ekonomie: 'n trek platform hoef nie enige geld te bestee om te bereik of te verkry kliënte,' n stoot platform nie. Facebook se bemarking bestee per gebruiker het tot die laagste van enige maatskappy aan die mens bekend. Toegegee, Facebook is intrinsiek virale en gelaai met netwerk effekte, maar die spontaan trek verskynsel is belangrik vir Facebook se oorheersing.

Die waarde van die trek is nie net vir die verbruiker maatskappye. Enige Besigheid-tot-Besigheid maatskappy ken die waarde van "vraag-generasie": catalyzing 'n "trek" deur die kliënte. Die vinnigste en goedkoopste verkope siklusse begin met 'n trek deur die voornemende kliënt.

Vir enige web maatskappy, kweek Trek is noodsaaklik om waarde te skep en betrokkenheid. Daar is geen tekort aan goeie programme en ongelooflike tegnologie wat stagneer weens 'n gebrek aan trek, maar die grootste ekonomiese prestasie van' n "trek" platform is besig om die meganisme deur wat "push" maatskappye moet betrokke raak met die gehore, fraai te betaal. doen so. Hierdie verwagting is die rede waarom 'n maatskappy soos Twitter gewaardeer kan word in die miljarde met' n minimale inkomste.

Hier is 'n paar maniere van dink oor die bevordering van trek:

Plan Rondom Events

Groupon Nou is Groupon se poging om Trek toe te voeg tot sy tradisioneel druk op diens. Ek wil eet, doen waar ek gaan? Groupon. Elke mens het 'n natuurlike begeerte om te trek neiging. Om die "eerste antwoord" om 'n menslike begeerte is ongelooflik waardevol.

Vind Offline analogieë

Die meeste vorms van trek pas 'n vooraf bepaalde sosiale patroon, volgens die kommentaar oor "menslike begeerte" hierbo. Voor Google, mense gebruik telefoon boeke (spontaan) dienste te vind. Voor e-pos, sal mense hul post posbus kyk, in die algemeen op 'n gegewe tyd (na die mai

No comments:

Post a Comment