Sunday, 03 July 2011

Vra Engadget: beste voorafvervaardigde speel desktop?

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/07/02/ask-engadget-best-prefabricated-gaming-desktop/:
Ons weet dat jy vrae het, en as jy dapper genoeg is om die wêreld om te vra vir antwoorde, hier is die uitlaat om dit te doen. Hierdie week se Vra Engadget ondersoek is na ons toe kom van Wilfred, wat 'n nuwe gaming tuig (maar is nie geïnteresseerd in die aankoop van die tyd om een te bou) behoeftes. As jy soek te stuur in 'n ondersoek van jou eie, drop ons' n lyn op vra [at] Engadget [dawt] com.

"Ek gaan 'n kragtige rekenaar te koop, so natuurlik, ek is op soek na rekenaar koop van' n spel wat ek weet oor Alien en iBuyPower desktops. En terwyl ek weet ander bestaan ​​nie, ek weet nie watter een is beter. Opsoek na 'n kern i7 en genoeg perdekrag te kou tot en met vandag se nuutste titels, maar ek wil' n maatskappy wat se betroubare en bekend vir bo-gemiddelde diens. Dankie verkies! "

Ons weet dat jy waarskynlik is passievol oor [voeg PC bouer hier], maar kom ons hou die banter siviele af daar, cool? Cool.

Vra Engadget: beste voorafvervaardigde speel lessenaar oorspronklik verskyn op Engadget op Saterdag, 2 Julie 2011 22:19:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment