Thursday, 07 July 2011

Vra Slashdot: Open Patent lisensies?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/wXS7ZYC7nOw/Ask-Slashdot-Open-Patent-Licenses:
felipe13 skryf "Ons is besig om op 'n nuwe stuk van die kode wat onder' n GPL lisensie beskerm word, is dit goed vir die kode self, maar wat oor ons" innovasies? "Is daar enige" Open Patent Lisensie modelle soortgelyk aan die GPL of Creative Commons Ons het Google patentering die hoogtepunt van die voorvalle soek, Facebook beskerming van die "Boek van die woord," en Apple registreer liggaam bewegings Dit is steeds belaglik om 'n punt. Nou het die patent trolle' n moord sowel maak. Is die oop? source gemeenskap het 'n goeie manier om sy innovasies en uitvind te beskerm? Daar is' n paar inisiatiewe om patente te koop en vry te laat vir die publiek of ten minste plaas hulle is 'n beskermde gebied, maar waar sou my baie klein besigheid registreer en' n nuwe manier om titels in te sluit in 'n privaat boodskap Waar kan Drupal patent die gebruik van' hake te laat ontwikkelaars interaksie met die kern van die aansoek (As hulle dit uitgevind het, ek is nie seker nie.) ek? wil nie om wakker te word in 10 jaar en ontdek dat X groot maatskappy gepatenteer my innovasie en dat ek nou eintlik het hulle om daarvoor te betaal. " Daar is OpenPatents.org, daar is die Open Source Hardware en Ontwerp Alliansie, daar is CERN se nuut-opgedateer oop hardeware lisensie, en daar is 'n domein-spesifieke patent deel van organisasies soos die Open Patent Alliance, wat anders is daar buite?

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment