Thursday, 07 July 2011

Vra Slashdot: Maklikste Linux distro Vir 'n newbie

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/qNNOoJXbC4E/Ask-Slashdot-Easiest-Linux-Distro-For-a-Newbie:
anymooseposter skryf: "My ma het 'n rekenaar klas by die plaaslike Community College is om sy vra:." Ek het' n Linux bedryfstelsel te laai en dit uit te probeer vir die klas Die opdrag is 'n OS anders as wat jy normaalweg gebruik om te gebruik Wel,.. sedert ek die gebruik van Windows en OS X, die opdrag stel Linux Maar, my vraag is, wat is die maklikste weergawe gebaseer is op Linux vir my om te sit op 'n CD en probeer? Ek het' n paar op die web.. Enige gedagtes af van die top van jou kop? " Wat Linux Disto sou die maklikste wees om op te rig, sonder om plek te dubbele selflaai en / of bestuurder kwessies? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment