Thursday, 14 July 2011

Twitter Drives 4x soveel verkeer as wat jy dink. Hier is die rede waarom ...

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/hL64GGy4Ki0/:

Editor's Nota: Hierdie is 'n gas Post by Mark Suster ( @ msuster ), 'n 2x entrepreneur, nou VC GRP Partners . Lees meer oor Suster op sy Startup Blog , BothSidesoftheTable.

Die meeste publishers maatreël waar daar verkeer is afkomstig van die gebruik van 'n analytics pakket soos Google Analytics, Omniture of Core Metrisch.

Dit was goeie pakkette in die pre-sosiale media die wêreld te help om uit te vind wat jou verkeer ry.

Vandag is hulle is verkeerd. Verskriklik verkeerd. En uitzoeken wat jou verkeer verwys is 'n baie belangrike deel van die bepaling van hoe jy jou bemarking begrotings ken. Dit is byna seker dat Twitter baie meer van u verwysings as wat jy dink is 'n ry.

Moontlik tot 4x so veel.

Jonathan Strauss is die man wat al die verwerking van syfers het en 'n uitstekende pos geskryf het oor hoekom dit so is .

Ek het al 'n gebruiker van awe.sm (sy produk) voor ek belê in sy maatskappy (openbaarmaking), sodat die onderbeklemtoning van Twitter as 'n verwysing gebruik, is' n probleem wat ek het oor vir 'n lang tyd bekend is. Ek gee jou die eenvoudige verduideliking.

Neem 'n blik op die Google Analytics vir BothSidesofTheTable.com vir gister. Ek het 8502 besoekers gister wat 1669 as gelys is direk verkeer is mense wat in my URL getik direk "direkte". Hulle was nie deur enigiemand "verwys".

Maar kyk na die tweede reël. Dit sê: "Direct - bothsid.es / bothsid.es - Twitter", en toon 1423 verwysings. Reël 5 sê twitter.com / bothsid.es - twitter "vir 712 verwysings en reël 9 toon twitter.com vir 170 mense.

Wat beteken dit?

awe.sm voorbeeld van my sosiale media deel van gedrag. Wat awe.sm nie is dit laat uitgewers in staat wees om elke individuele aandeel gedrag op te spoor tot 'n vlak van granulariteit dat geen ander dop van die veldtog instrument Ek is bewus van kan.

In die gewone dop van lyn 2 sou getoon het as "direkte" verkeer en ek sou aanvaar het dat ek 'n baie meer direkte verkeer was om te kry as wat ek werklik was. Ek sou aanvaar het was ek 36% direkte en net 10% via Twitter wanneer die werklikheid is dat ek 20% direkte en 27% deur middel van Twitter.

Trouens, die werklike Twitter verwysings is oor die algemeen te 4x so veel as mense dink gebeur. En dieselfde is byna seker dieselfde vir die meeste uitgewers in terme van understating verwysings.

Dit is 'n probleem omdat uitgewers dan kan onder belê in die Twitter-veldtogte met betrekking tot ander, want hulle kry nie "laaste myl toeskrywing" reg.

Dit gebeur met ander bemarkingsveldtogte, ook. Dikwels hoor jy 'n radio-advertensie,' n TV-advertensie te sien of lees 'n artikel in' n tydskrif en jy tik die resultate in Google om uit te vind meer inligting oor die produk of diens. Die probleem is dat bemarkers aanvaar dat Google die verkeer gery. Hulle het nie. So jy jou TV of gedrukte veldtogte oprit en skielik jou soek volume gaan.

Doh!

Laaste myl toeskrywing is baie belangrik om te verstaan ​​Marke

No comments:

Post a Comment