Thursday, 14 July 2011

'N omgekeerde Price Line? SoBiz10 Toetse Automated, verbruikers-Driven Deals Service (met 'n tikkie van liefdadigheid)

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/B57wnVDWhZM/:

Ek hoop dat jy nie moeg van die daaglikse handel, want ek het meer daagliks hanteer nuus vir jou, liewe leser. Een van die nuutste tendense in die ontwikkelende daaglikse hanteer model is die sogenaamde "deal beursie" en "deal herverkoop mark", wat nogal 'n paar starters het begin met die implementering, soos sakke en die DealsGoRound, maar 'n paar te noem.

Nog 'n gebied van die transaksie model wat blyk te wees gaan deur' n redux is die verbruiker gedrewe handel (CDD) benadering, wat terreine laat verbruikers vas te stel wat handel oor wat hulle wil sien wat aangebied word deur hul gunsteling plaaslike handelaars. Ringleadr het onlangs 'n diens wat verbruikers in die kajuit te sit, soos loop met sy nuwe "U-deals " .

Die verbruiker gedrewe hanteer (of reverse hanteer, as jy wil) is steek by die deur starters voor, sonder ontsaglike sukses, maar dit is nie om te sê dat daar is nie plek vir iterasie en ontwrigting, as die ruimte op 'n hele nog relatief jonk. Terwyl Ringleadr en loop is beide groot dienste, een van die potensiële nadele aan die struktuur van hulle modelle is dat verbruikers moet wag vir 15 dae (in die geval van Ringleadr) vir die handelaar die transaksie goed te keur. Dit is nadat die verbruiker het 'n skare van vriende opgewonde oor die transaksie gekry, genoeg om so verby die wip punt te kry, en dan oor twee weke te wag vir die handelaar miskien besluit goed te keur.

SoBiz10 , 'n Colorado-gebaseerde opstart, is' n poging om die CDD skroef nog verder draai deur die smeer van die tyd wat dit neem vir handelaars 'n transaksie goed te keur. Die opstart is die neem van 'n "verbruikers kry die handel wat hulle wil, teen die prys wat hulle wil, wanneer hulle wil"-benadering, nie te praat van dit is heeltemal outomaties. Natuurlik kan hierdie onmiddellikheid klink soos die tirannie van die verbruiker, maar SoBiz wil hierdie potensiaal te geneutraliseer deur die gee van besighede die vermoë om op te wek en te behou nuwe kliënte vir 'n kleiner inkomste-aandeel (25%) is as wat tipies onder webwerwe in die groep coupon. (Die gemiddelde is sowat 50 persent.)

Maar voor jy gaan enige verdere, hier is hoe SoBiz werke: Gebruikers kry 10 van hulle vriende bymekaar om te besluit op 'n ooreenkoms wat hulle wil hê en die handelaar wat hulle wil begunstigen. 'N gebruiker wat dan poste wat handel oor SoBiz, op watter punt die handelaar ontvang' n e-pos, teks en stempos, die hoogte gehou van die transaksie. Die handelaar het 48 uur om te aanvaar, te ontken, of counteroffer. As die transaksie aanvaar word, word onmiddellik die 10 gebruikers hulle koepons gestuur in 'n e-pos en kan betaal vir hulle gebruik van die startup se veilige betaling stelsel.

Van daar, handelaars het die vermoë om die baie meer algemeen in die mark SoBiz om te wys, met die opsie om die beskikbaarheid te beheer, en SoBiz op sy beurt waarskuwings lede van die gemeenskap wat die transaksie is meer in die algemeen beskikbaar.

Nog 'n verkoop punt vir die SoBiz neem is dat 25-sent per koepon word geskenk aan' n liefdadigheid van die transaksie-Skepper se keuse, die toevoeging van 'n nie-wins-en-voel-goed element van die diens , 'n la CauseOn.

Die ander interessante deel van die SoBiz platform is afkomstig van die feit dat die stigter en uitvoerende hoof van die Marion-Mariathasan en die span het aanvanklik gebou om die diens aan 'n sosiale netwerk te wees, met' n daaglikse hanteer

No comments:

Post a Comment