Thursday, 14 July 2011

Tel Kliënte betaal $ 2B jaarliks ​​skyn Fooie

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/g3RrDGiIyxU/Phone-Customers-Pay-2B-Yearly-In-Bogus-Fees:
Hugh Pickens skryf skryf "CNN verslae dat 'n een-jaar studie deur die Handel, Wetenskap en Vervoer Komitee toon sowat $ 2 miljard' n jaar in die" verborgenheid gelde "wys op die landlyn telefoon wetsontwerpe van die Amerikaners. Bekend as vetmesting, die ekstra koste sluit : lang afstand diens subskripsies vir Internet-verwante dienste, toegang tot die beperkte webwerwe, vermaak dienste met 'n 900 area kode, versamel oproepe, en klub lidmaatskap Die Handel Komitee se verslag sê selfoon maatskappye ontvang' n klein fooi - dikwels net 'n dollar of twee - vir die feit dat die koste van derdeparty-verskaffers te verskyn op hul rekeninge, maar weens die groot aantal kliënte die koste uiteindelik optel Illinois Prokureur-generaal Lisa Madigan het aan die paneel mense is onbewus hul telefoonnommers kan gehef word amper soos 'n kredietkaart en haar ondersoeke dui aan kliënte nog nie dienste in ruil. "My kantoor het nog 'n wettige derde-party beheer oor' n Wetsontwerp om te sien," sê Madigan, wat het bygevoeg die meeste kliënte nie die heffings op hul rekeninge spoor Senator Jay Rockefeller sê Kongres wetgewing om kliënte te beskerm teen ongemagtigde derde party heffings op hul telefoon rekening nodig om te slaag nie, want die telefoon-industrie in gebreke gebly het om te verhoed dat die praktyk. "Dit is redelik duidelik op hierdie punt dat 'n vrywillige riglyne is nie die oplossing van hierdie probleem," sê Rockefeller "Dit is tyd vir ons 'n nuwe kyk na hierdie probleem op te neem en' n manier vind om dit eens en vir altyd op te los."

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment