Tuesday, 26 July 2011

Snail Mail my e-pos kontrakteer jou emosies te buitelandse hande

Interessante nuus oor die URL:http://www.engadget.com/2011/07/25/snail-mail-my-email-outsources-your-emotions-to-foreign-hands/:
Ons sit in die Britney Spears se klassieke E-pos My hart sou groot oortreding (en potensiële intellektuele eiendom beesvleis) Ivan Cash se opstart, Snail Mail my e-pos. Die 25-jarige entrepreneur en liefhebber van die oulike, gou-to-be anachronisties vorm van kommunikasie sy advertensies dag werk ten gunste van 'n uit-sak, handgeskrewe transkripsie diens afsluit. Dis reg, kontant en sy wêreldwye netwerk van vrywilligers met groot moeite weer jou digitale salvo's met die groei van ongemaklik en potensieel onleesbare manier van skryf gratis. Voordat jy jaag sy bedieners te oorweldig met epos, verkeerd gespel geraaskal, aandag skenk aan dat die 100 woorde limiet - do-gooders "hande moeg, ya weet. Dit is 'n prettige benadering tot laat daardie spesiale iemand weet dat jy omgee en' n goeie manier om te sê, "Ek hoop dat terwyl jy dit lees jy nie meer kwyl of pooping in jou broek." (Hulle woorde, ons sweer!)

Snail Mail my e-kontrakteer om jou emosies te buitelandse hande het oorspronklik verskyn op Engadget op Mon, 25 Jul 2011 16:59:00 EDT . Sien ons voorwaardes vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink Wall Street Journal Blogs | bron Snail Mail my e-pos | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment