Tuesday, 26 July 2011

Catherine draai ongeloof, vrees vir die liefde in 'n storie-gedrewe puzzelspel

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/iSI3wZJ6-Wg/catherine-turns-infidelity-fear-of-love-into-a-story-driven-puzzle-game.ars:

Wanneer dit kom by morele keuses in die video speel, het ons gewoonlik het bykans totale beheer oor hoe ons karakter optree. Speletjies soos Mass Effect het ons opgelei om te kies tussen goed en kwaad, en vir al die kompleksiteit van hierdie speletjies, die keuses is gewoonlik duidelik word uitgeroei en voor die hand liggend . Wil jy iemand dood te maak of laat lewe? Genees 'n siekte of laat iemand sterf vir' n wins? Daar is selde enige dubbelsinnigheid. Dan is daar Catherine.

In Catherine jy oneerlik is met jou vriendin. Dit gebeur amper so gou as wat die wedstryd begin, en jy het geen keuse in die saak. Van jou oogpunt jy begin drink by 'n kroeg, en dan wakker word met' n vrolik blonde in jou bed. Die spel sal begin in die oop spasies in te vul en jou laat weet hoe dit gebeur het, maar dit gaan nie saak wat gebeur nie. Die dinge wat jy mag hê oor, is geneig om die spel om 'n impak op maniere wat is nie so duidelik as wat jy dalk dink, en dit lei tot' n pruttende spanning as jy speel.

O ja, en dit is 'n spel.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment