Tuesday, 26 July 2011

Met v2.0, bring Assistly 'n eenvoudige prysmodel, Rewards, en' n bietjie vry te Customer Service Software

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/LahD5KZbc40/:

Assistly 'n wolk-gebaseerde Customer Support platform, opgewek $ 3 miljoen in befondsing van Bullpen Capital , Index Ventures , agent, sowel as verskeie ander engele en VCs in Januarie van hierdie jaar .

Sedert die launch in September verlede jaar en neem oor die nuwe hoofstad, het Assistly op maatskappye soos Yelp, Etsy, 37signals, Pandora, Vimeo, en Spotify as betalende kliënte gebring, hulle met 'n kliënt ondersteuning platform wat dit moontlik maak om besighede te reageer op sy kliënte te lok verder as tradisionele kliëntediens paaie soos e-pos en telefoon oproepe deur afluister in sosiale media gesprekke op Facebook, Twitter en ander sosiale netwerk-webwerwe. Dit help ook dat die startup tel Mark Kubaanse en David Liu as raadgewers.

Maar as die vermoë om die kliënt chatter op 'n aantal verskillende kanale te monitor, kan Assistly besighede daardie gesprekke te filter, om hulle in geprioritiseer, aksie lyste te organiseer, asook die toegang tot die kliënt geskiedenis bereik, al hierdie ondersteunende prosesse outomatiseer, en die oog statistieke en analise.

Nog 'n groot verkoopspunt vir Assistly was sy prys model, wat onder meer' n "Flex" prys model, wat toegelaat gebruikers gebruik van tyd te koop vir gebruikers wat nie voltydse agente (soos execs, ontwikkelaars, bemarking, ens..), Met die vermoë om bykomende Flex sitplekke te skep teen geen koste per setel.

Maar sedert die bekendstelling, soos 'n goeie kliënt ondersteuning opstart, het Assistly luister na sy eie terugvoer van kliënte, en dit is van mening dat dit' n nog meer aantreklik prysstruktuur's gevind. Na alles, is daar nie meer aantreklik woord as "vry".

Vandag, Assistly is die uitrol van 'n nuwe prysmodel wat sluit' n volledige weergawe van sy diens gratis saam met weergawe 2.0 van die SaaS sagteware. Assistly Mede-stigter en uitvoerende hoof, Alex Bard, het ons vertel dat die oorspronklike prys model is "die bekende SaaS model wat jy gesien het honderde kere", dit was drie-toegeroep (standaard, professioneel, en onderneming), met elke traan te voeg meer funksies nog gelyktydig raak duurder op 'n per-sitplek basis.

Die idee agter die updates is om weg te kom van wat "'n gekniehalter premie model". Kliënte vertel die startup wat hulle wou hê om mee te begin is met die diens gratis, en dan groei goedkoop as wat hulle self gegroei het. Wat meer is, kliënte nie soos toegeroep prysstrukture; hulle wil koop wat hulle nodig het wanneer hulle dit nodig het, nie gedwing word om later in 'n opgradering. Eenvoudig gestel, hulle wil 'n prys wat eenvoudig, verstaanbaar, en deursigtige, en hulle wil in staat wees om hul gedagtes te verander.

Hoewel dit mag klink soos 'n baie te vra, dink Assistly dat dit kom met' n goeie oplossing. Die eerste voltydse agent is gratis vir elke Assistly kliënt, en besighede kan soveel "Flex Agente voeg" as hulle wil gratis, betaal slegs $ 1 'n uur vir die werklike gebruik, en dit het weg met toegeroep pryse geheel en al. Assistly bygevoeg goedkoop "a la carte" upgrades wat gebruikers kan voeg of te verwyder wanneer hulle so geïnspireer.

Die span het ook gratis verdeelde in al sy bestaande kliënte, tweaking is dit in so 'n manier te gee om die beste kombinasie van die ou en die nuwe. Volgens Bard, nie 'n enkele kliënt se prys het. Dit klink soos Netflix kan 'n bladsy uit van Assistly se boek.

In nog 'n unieke kinkel, het die startup sy kliënte die vermoë om die bonus flex uur te verdien as beloning (wat Assistly Wow Rewards se roeping), wat hulle verdien net deur die gebruik van van die diens. So, dit beteken dat die optrede van 'n besigheid kan normaalweg verdien hulle punte en verlaag die totale koste van die bestuur van die diens. Byvoorbeeld, as 'n besigheid sy Twitter rekening verbind met Assistly, kan dit 3 uur gratis gratis ondersteuning ontvang.

No comments:

Post a Comment