Friday, 10 June 2011

Vra Slashdot: Linux Support In Universiteite?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/BUSB89tnXLQ/Ask-Slashdot-Linux-Support-In-Universities:
'N anonieme leser skryf: "Ek bestudeer Rekenaarwetenskap op' n universiteit in Melbourne, Australiƫ Ek het onlangs 'n' Aanwysings van IT" seminaar wat deur ons sentrale IT-afdeling, waar studente is uitgenooi om kwessies te bespreek met die senior bestuur van IT. Gedurende. gesprek oor die voorgestelde wysigings aan ons kampus-wye draadlose netwerk, ek het gevra of die nuwe stelsel sal ondersteun Macs, Linux en ander bedryfstelsels Verskeie van die bestuurders het gelag. op hierdie vraag, en een uitgeroep "Linux!" asof dit was die punchline om 'n grap Die hoof van IT ten minste behandel my vraag ernstig, maar ek het nie' n konkrete antwoord So, ek wil graag Slashdot om te vra:.. Het jou universiteit / kollege bied ondersteuning vir Linux / BSD / etc gebruikers te maak om die op-kampus wireless Hoe werk dit ondersteun Linux-gebruikers oor die algemeen?? Het dit ooit personeel belaglik dat jy vrae te vra oor Linux? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment