Friday, 10 June 2011

'N pleidooi vir Game Devs na te streef Hoër

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/j2QPKgQGCyY/A-Plea-For-Game-Devs-To-Aim-Higher:
In 'n onlangse artikel geskryf deur Mike Acton van Insomniac Games uitdagings video spel ontwikkelaars hul ambisies te verbreed en veg om terug te kry om hul rebelse wortels. Vermelding: "[W] is regmaak dit wat spel ontwikkelaars is besig om te verdrink in 'n kultuur van vrees, of meer spesifiek,' n vrees vir verandering Is dit omdat die gaming wêreld het gegaan te korporatiewe en is nie langer eksklusief aan klein spanne van? genie Misfits en kreatiewe underdogs? Is dit omdat die demografie van die wedstryd spelers-keer gemaak aan byna uitsluitlik van tiener seuns-het verbreed byna almal in te sluit 5-50? Daar is mense wat sal ontken dat dit vrees vir verandering wat hou hulle waar hulle is. Daar is diegene wat tevrede is met die status quo, omdat hulle glo dat hulle 'n formule "wat werk" en daar is geen goeie rede om' n groot verandering aan risiko wanneer hulle reeds suksesvol met wat hulle doen. ... Game ontwikkelaars is, op hulle hart, futuristen en dit is wat hulle nodig het om te doen nou-het hulleself voor die tye so dat hulle die ou leierskap en ou modelle wat hulle terug hou oortref "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment