Friday, 10 June 2011

Deadmund nie dit reg: PlayStation skuif en 1:1 skerms, hands-on (video)

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/06/09/deadmund-does-it-right-playstation-move-and-1-1-swordplay-hand/:
Middeleeuse beweeg: Deadmund's Quest kan gebou word op die mini-wedstryd meganika van verlede jaar se Sport Champions, maar sy geheel is groter as die som van sy dele. Ons tref aan Sony by E3 2011 om te sien of Deadmund kon uit-heining die Jedi in 'n tweegeveg van 1:1 skerms en op-relings geveg. Wat ons gevind het was verbasend reageer. Deadmund homself loop op 'n pre-set pad, swaar is sy weg deur' n geraamte-gevul kaserne outomaties. Deadmund op die skerm swaard wat ooreenstem met ons muur toegeruste pols se elke beweging, akkuraat sny skeletor wannabes enige manier waarop ons pas gesien het. Bereik agter ons terug met die skuif kontroleerder laat ons trek 'n virtuele arrow van' n pylkoker, of ons kan kies om slegte dinge te stuur deur flinging gooi sterre.

As die on-screen slashfest egter agter ons fisiese sny in enige beduidende manier, ons het nie kennis - ons was te besig liefdevolle die Move se vinnige reaksie tyd. Vinniger swaai geproduseer "sterker" in-wedstryd swaard aanvalle, of verder vlieg shurikens. Verlede jaar op E3, het ons daarvan beskuldig dat die PlayStation skuif van net vloerlys buite knipoog-land, maar dit is moeilik om te argumenteer met 1:1 beweging beheer hierdie reageer. Sal Deadmund skuif Sony se mosie lolly aan die voorkant van die gebaar beheer ras? Waarskynlik nie op sy eie, maar dit is nog steeds groot hierdie tegnologie te sien op sy beste. Check uit ons hande-op playthrough video na die breek van die aksie te sien vir jouself.

Voortgaan om te lees nie dit reg Deadmund: PlayStation skuif en 1:1 skerms, hands-on (video)

Deadmund nie dit reg: PlayStation skuif en 1:1 skerms, hands-on (video) oorspronklik verskyn op Engadget op Don, 9 Junie 2011 17:26:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment