Sunday, 08 May 2011

Onregverdige en ongebalanseerde

Interessante nuus oor die url:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/jSexAAurL-8/:

Grawe uit onder 'n berg van dinge hierdie naweek, ek is hopeloos agter. Openbaarmaking: Ek werk by salesforce.com, doen wonderlike dinge wat ek kan niks sê oor.

Klaarblyklik het die pers is in rep en roer tegnologie met omstredenheid oor Mike Arrington se volgehoue ​​sukses te eintlik sê wat hy dink. Openbaarmaking: Ek is 'n groot fan van alles Mike nie, en veral sy vaardigheid weer die media. Ek moet oorweeg word heeltemal bevooroordeeld in daardie verband, en jy moet alles wat ek sê dienooreenkomstig afslag.

Terug te kyk oor die afgelope week van TechCrunch, verskeie temas kom na vore. Eerste, daar is 'n ongelooflike bedrag van niks gaan deur Apple, Google, en dat die maatskappy in die noorde met die Windows ding. Apple is blykbaar beweeg na gaan wolk big time. Bekendmaking: Ek is lief vir alles Apple nie, en daarom is heeltemal bevooroordeeld na sy produkte, strategieë, en selfs eienaardighede, soos motor-vervanging van "sy" met "dit" selfs wanneer dit nooit beteken "dit is" ongeveer 97 persent van die tyd.

Google is blykbaar gereed om te kondig nie iets oor sy sosiale media strategie op sy ontwikkelaar konferensie hierdie week. Openbaarmaking: Ek is lief vir Google en alles wat dit doen, net nie so veel as Apple. So as ek sê Android ek regtig dink IOS, en toe ek airplay sê ek is regtig sin airplay. Ons het my broer Dan 'n Apple TV vir sy verjaarsdag, en geniet sy pogings om die boks te integreer in sy hele Android al die tyd omgewing. Veral amusant is sy vermoede oor die beskikbaarheid van die Remote artikels in die Android mark.

Die afgelope week was die eerste week waar ek letterlik nooit my laptop het uit sy sak. Plaas, ek het non-stop met die iPad, met behulp van die app WordPress 'n tikfout in die afgelope week se rubriek te wysig, die Concur app' n betekenislose duik in my uitgawes agterstand te maak, en doen wonderlike werk by salesforce.com in die res van my wakker ure. FaceTime en Skype het my in die loop met familie en vriende, en gister het ek gehuur die episode van Grey's Anatomy my pa in die wet, terwyl aanslaan Jeopardy skoongemaak.

'N woord oor verhuur: Ek is lief vir huur toon vir 99 sent en nadat hulle nooit raak' n hardeskyf, behalwe vir die kort kas tydperk waar Apple TV gebruik sy "stoor" om die show te plaaslik stadium. Ek is ook lief hoe Apple TV nie dieselfde ding wanneer ek airplay 'n aangeteken show te stoot van my iPad op die groot skerm, spaar battery tyd op die iPad sodra die show is gestoor. Soos meer en meer van my media verbruik vloei deur die iPad, elke bietjie van die battery bewaring maak 'n toenemende verskil.

Een of ander manier in die laaste paar maande van iPad lewe, my jare van aversie verhuur en voorkeur vir "besit" het omgekeer. Ek gebruik die illusie dat 'n boek was, was myne te beheer, waar die digitale weergawe is gedwing en efemere te waardeer. Bekendmaking: Ek is oor 'n Beatle verwysing te maak. Ek hou van die Beatles en dus nie Apple. As ek tik beatles op die iPad dit autocorrects te Beatles, probeer tik androïde en kyk wat gebeur.

Dus het ek of was die lig van die John Lennon outobiografie van Philip Norman 'n paar jaar gelede. Ek lees dit in pas en begin, reg aan totdat iemand (miskien vir my, miskien nie) gemors koffie op dit en versadigde die eerste derde van 'n baie lang boek. Ek het 'n uur skeiding van die bladsye en droog hulle individueel sodat dit nie te veel van die verhaal te verloor. Toe het die iPad aangekom het, het ek die boek uit die Kindle artikels, en nog nooit raak die papier weergawe weer. Morele: jy het die gedrukte weergawe soos in jy breek dit wat jy koop. Ek het die koffie-gekleurde vas-saam bladsye waar John met Paul en het besluit om hom in te bring, selfs al is hy uiteindelik sou oorneem en spandeer weke op Maxwell se Silver Hammer. Ek lees oor hierdie op die iPad.

Vandag is die

No comments:

Post a Comment