Sunday, 08 May 2011

Is die dobbelbedryf Moving Online te vinnig?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/AqDu9IcQcSA/Is-the-Gaming-Industry-Moving-Online-Too-Fast:
RyanDJ skryf met sy reaksie op die Sony PSN onderbreking, wonder of ons gou na die aanlyn-dienste en digitale verspreiding vir speletjies is 'n bietjie te entoesiasties. "Ek is lief vir tegnologie, Ek wil net om dit te vertraag Ek weet ek klink soos 'n kwaai ou' get off my grasperk 'n soort van man nou. Maar tot my 8-bit Nintendo sterf van plastiek korrosie en ouderdom, dit sal bly 'n spel te speel Ek vind net soos dit veronderstel was om te Online toegewyde. gespeel, een dag, sal verloor bedieners Stelsel ineenstort, soos die Sony probleem. sal veroorsaak onderbrekings. Ek voel as ons nie stadiger, stabiliseer die huidige tegnologie en te verseker dat die veiligheid, vind maniere om te verseker dat items gekoop word permanent besit, selfs sonder 'n fisiese kopie, ons kan sien' n maatskappy soos Nintendo sĂȘ dat aanlyn is nie die moeite werd! "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment