Friday, 13 May 2011

Funksie: Tentacular, tentacular!

Interessante nuus oor die url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/OB5s5h1yapo/tentacular-tentacular.ars:

As die Ars span vergader vir twee dae van die vergaderings in Chicago, ons is wat terug in die verlede te bring jou 'n paar van ons gunsteling artikels van jare wat verby is. Hierdie stuk wat voorheen gehardloop op 1 April.

Wie nog 'n voorspelbaar lam valse nuus storie moet vrolik hul 1 April? Nie Cthulhu, wesens, oer-nagmerrie, wat val deur ons kantore in Chicago 'n paar weke terug met' n voorstel dat ons kon nie weier.

"FAKE NUUS IS SO 2007," sĂȘ sy stem soos dit weerklank rondom binne-in my brein pan. Cthulhu was slap in 'n vrye leunstoel dat niemand het sedertdien het die moed om in te sit,' n aangesteek sigaar geswaai in een tentakel soos hy gepraat. "Ek dink:.. IETS AWESOME, in die hoofrol ME met keuses en verskeie eindpunte."

"Soos die soort van interaktiewe teks avontuur wat ons almal as kinders gelees?" Ek vra.

"Ja, maar EEN VIR volwasse geeks wat plaasvind in Las Vegas en FEATURES STAND Babes, waansin, en die vooruitsig van skoonmaak uit MY tentakel JAM vir alle ewigheid OOK. 'N sang DAVID Pogue en Serghei. Brin geklee in' n jetpack."

"Dit, dwaal nie, klink asof jy het dit alles beplan het."

Cthulhu uitgeruk n manilla gids van iewers in die nie-Euklidiese meetkunde van sy manbag en laat val dit op my lessenaar met 'n plof.

". 20.000 WOORDE VAN AWESOME JY hoef nie eens my te betaal Ek wil net die BLOOTSTELLING SO ek kan ontmoet kuikens jy al ooit in R'YLEH een woord:..?. BORING"

Ek omgekeer deur die script-nie half sleg vir iets geskryf deur 'n skepsel wat spandeer, deur al die betroubare rekeninge, die meeste van sy tyd dood, maar droom.

"Kyk, ek kan nie enige beloftes epiese. Ons was te dink oor die uitvoer van Ben se faux hersiening van Duke Nukem Forever weer ... "

"LAME." Cthulhu verskuif in sy leunstoel, verlaat spore van slyk op die stoel. "Dit is beter OOK, ek sal nie fees op jou brein as jy hardloop MYNE plaas.."

En regtig, wie kan redeneer met die logika?

Tentacular, tentacular!

"Wat is dit met geeks en spek?" jy vra jouself as jy net buite die hoof tentoonstelling saal van die Opulentium Royale, Vegas "nuutste monument aan 'n oorskot.

Gebou in die vorm van 'n massiewe 1950's UFO, die hotel Squats op sy pleister van die woestyn soos' n puisie nie van hierdie aarde metaal, sy draai koepel beskik oor 'n verbasend goeie steakhouse. Die Opulentium het alles wat 'n diskriminerende uitheemse abductee kan wil, behalwe die anale probings-al is jy spandeer die predawn uur leer wat' n sessie by die baccarat tafels kan 'n soortgelyke gevoel van totale skending produseer.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment