Friday, 13 May 2011

Funksie: Big data vergader groot stoor: 'n in-diepte te kyk na Isilon se skaal-out opslag oplossing

Interessante nuus oor die url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/E9Q_oYFUGjc/isilon-overview.ars:

As 'n baba nerd, sit in die agterste kamer van my ouers se huis en skakelkode in BBSs in die laat '80s en vroeƫ '90s, het ek gedroom van "groot yster." Soos Kevin Flynn, het ek probeer om te dink wat gebeur met my inligting oor die ander kant van die telefoon lyn-waar was die modem se bleeps en hisses en skrape heen? Wat het daardie plek lyk? Ek dink groot, ysige sale van verhoogde vloere onder 'n aktiniese glans, bevolk deur eindelose rye toring, Cyclopean rakke van komplekse toerusting, gespikkel met talle easy Lights dat geglinster in die verte. Meer as enige ander ervaring, dit was die begeerte om te weet wat agter die gordyn om te sien en te leer oor die stelsels wat diens aan ander stelsels, dat gestoot my na 'n loopbaan in IT.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment