Friday, 13 May 2011

Eet die brein, vermy die haelgewere: Ars speel Zombie Dice

Interessante nuus oor die url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/-cUpPPNPMQY/eat-the-brains-avoid-the-shotguns-ars-plays-zombie-dice.ars:

Ek vind myself in die moeilike situasie van wil my liefde van zombies met my kinders te deel, maar vind dat die meeste inskrywings in die wêreld van die dooies is nie geskik vir enigiemand onder die ouderdom van 10. Toe ek sien Zombie Dice te koop by my plaaslike gaming winkel op Free Comic Book Day, het ek geweet ek het uiteindelik gevind wat ek was op soek na: 'n spel waarin ek kon voorgee onskuldige mense om te eet die brein van my agt jaar oud seuntjie sonder letsels hom vir die lewe.

Dit is 'n spel wat op geluk en' n risiko-vs-beloning werktuigkundige wat kan lei tot 'n gespanne oomblikke gebaseer's. Dit is 'n eenvoudige spel te leer om te speel, gee dit' n wye appèl vir die jonger spelers en enigiemand wat die dooies liefhet. Kom ons neem 'n blik.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment