Wednesday, 09 March 2011

Wolk speel met Ray Tracing

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/6v4v0ABTqEs/Cloud-Gaming-With-Ray-Tracing:
'N anonieme leser skryf: "Sedert real-time straal opsporing op' n enkele desktop masjien nog steeds te stadig is vir die spel, het Intel gewerk het op 'n navorsingsprojek wat stel die swaar werklading tot in die wolk, in die vertroue op verskeie 32-kern skyfies saam te werk. Dit laat nuwe spesiale effekte vir speletjies, soos realistiese refleksies (bv. op motors of die bestek van 'n sniper geweer), glas simulasies en multi-screen toesig dryf. Die navorsing papier ook neem' n nader kyk na die verskillende bronne van latencies dat geword relevant in 'n wolk-gebaseerde gaming aanpak. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment