Wednesday, 09 March 2011

Vra Slashdot: Privacy Paranoia

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/rcSxz_OX1Ug/Ask-Slashdot-Privacy-Paranoia:
dvbuser skryf "Die privaatheid debat is welbekend hierdie dae - organisasies wat track elke klik, ligginggewing, beeld, jy noem dit So nou is ek hier sit vandag monitering my IP blokkers, obfuscation algoritmes, tor aflos en elke pakkie wat gaan in of uit. van elke toestel wat ek bedryf. Ek het selfs 'n hoed dra altyd wanneer ek gaan buite, nooit voer' n selfoon, en nooit aan kyk (goed, nie almal van dit is waar) Maar is dit regtig so sleg nie.? Is ek eenvoudig gaan na aanleiding heeltemal uit voeling met die moderne wêreld, waar die volgende generasie so vrymoedigheid (by gebrek aan 'n beter woord) gaan Wat is fout met geteikende advertensies En as die regering die kan my elke beweging dop -? wat omgee Ja, ek Wil jy nie 'n slagoffer van identiteitsdiefstal word, en ek graag' n paar p0rn aan elke nou en dan af te laai, maar ek wil myself nie uit te sluit van die samelewing, of spandeer ure probeer om dit oorvloedige te bewaar, bloot uit paranoia of by die heel minste van 'n irriterende gevoel van privaatheid. Wat beteken die gemiddelde Slashdotter doen om hulle privaatheid te beskerm (of wat se links van dit), terwyl nog steeds om die meeste uit van wat die web aan te bied? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment