Sunday, 13 March 2011

Sprint se Dan Hesse 'n onderskeid tussen onbeperk en' onbeperkte "in die nuutste TV-spot

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/03/12/sprints-dan-hesse-differentiates-between-unlimited-and-unlimit/:

Ons is nie die grootste ondersteuners van nuwe toegeroep data planne wat stadig maar seker besig om die norm, en indien die nuutste advertensie van Sprint enige aanduiding is - daardie spesifieke draer is nie nie. CEO Dan Hesse neem die offensief, herinner kykers dat die woord 'onbeperk' nie moet sluit in dinge soos meting of vertraag, terwyl lok die maatskappy se " Simply Alles "plan wat eintlik nie sluit, uh, alles. Met die kliënt winste op die opswaai , die skuif is waarskynlik 'n goeie een - al is dat die hele " premie data "ding is 'n bietjie Iffy. Volle PR na die breek.

Voortgaan om te lees Sprint se Dan Hesse 'n onderskeid tussen onbeperk en' onbeperkte "in die nuutste TV-spot

Sprint se Dan Hesse 'n onderskeid tussen onbeperk en' onbeperkte "in die nuutste TV-spot oorspronklik verskyn op Engadget op Saterdag, 12 Maart 2011 21:05:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | bron Sprint | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment