Sunday, 13 March 2011

Hello, ek moet gaan

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/03/12/hello-i-must-be-going/:
Dit is moeilik om te glo dat ek op die oomblik is die skryf van die woorde wat ek skryf blyk te wees, maar 'n toevallige voorraad-neem van my sintuie dikteer dat dit moet waar wees. Hier is ek, op my rekenaar, tik letters een vir een in 'n eenvoudige teks dokument, rollende saam deur een van die vreemdste poste wat ek ooit geskryf vir hierdie site. Goed, waarskynlik die vreemdste ooit.

Na byna vier jaar by Engadget, dit is tyd om my afrit te maak. Daar is dinge wat ek na en uitdagings wat ek wil neem op wat net nie pas met my dag-tot-dag skedule hier, so af Ek gaan nie.

Ek het nie hierdie besluit liggies. Die tyd wat ek hier spandeer is - sonder twyfel - die mees amazing, bevredigend, en net insanely pret tydperk van my lewe. En ek wil graag dink dat ek 'n paar mooi goeie tye gehad het. Die Engadget personeel is maklik die grootste versameling van menslike wesens wat ek ooit teëgekom het, en hulle het gemaak wakker word en freaking uit oor tegnologie nuus vir 12 tot 18 uur per dag in basies 'n party. Ek het nog nooit so hard gewerk het of het soveel pret om dit te doen. Ek gebruik nie godsdienstige terme baie dikwels, maar as daar so 'n ding soos geseën word, sou ek sê die geleentheid wat ek het om te werk met hierdie mense het seker gemaak my voel dat die pad.

En dit is nie net die kern span by Engadget; al die groepe op Weblogs (en sy direkteur Brad Hill), is geweldige vriende, vennote en eweknieë.

Dan is daar julle ouens - die lesers. Die korf gedagte. Die Engadget fan-seuns en-meisies. Dit is moeilik om te som aan my ervarings met die lees van Engadget in een paragraaf. Dit sou waarskynlik moeilik wees om in 'n honderd. Maar ek kan sê dat jy net die mees ingeligte, passievol, en opgewonde groep van mense oral op die planeet. Seker is, kan jy 'n bietjie mal soms - maar wat' n ongelooflike groep van super-genieë jy is so goed. Skriftelik en werk vir die groot aantal mense wat hierdie webwerf besoek elke dag is 'n groot uitdaging,' n leer ervaring, en net soort van inspirerende.

Maar soos ek sê, is dit tyd vir my om te stap weg. Ek is nie wat die bedryf verlaat of die nuus spel - trouens, ek het 'n paar fantasie projekte in gedagte dat ek hoop jy sal oor binnekort verhoor.

Moet nie bekommer nie, is Engadget die gang te hou doen wat dit doen dit die beste: synde awesome. Ons het 'n ongelooflike personeel van senior redakteurs en skrywers wat die masjien raas hou langs (en groeiende!) Vir die komende jaar. My vriend en ons redaksionele direkteur Josh Fruhlinger sal neem op 'n groter rol in ons dag-tot-dag tydens die oorgang, en ek sal nie heeltemal verdwyn uit die werf - ek sal bly op as redakteur-at-large , te adviseer en direkte wanneer nodig. Ek sal ook vashou om meer episodes van die Engadget show aan te bied, sodat jy kan voortgaan om jou los te kry (as jy in nerdy video toon oor gadgets en tegnologie, dit is).

En met wat, ek is skud oor die rigting van die deur, net daaronder dat dowwe afrit teken dat hou flikkerende op en af, sy fluorescent bolle krake met 'n paar gesinkopeerde ritme almal hul eie. Dit is net begin 'n bietjie buite te reën, maar ek het my jas en sambreel. Ek sal goed wees, en so sal jou.

Tot ons weer ontmoet ...

Hello, ek moet gaan oorspronklik verskyn op Engadget op Saterdag, 12 Maart 2011 18:07:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | |

No comments:

Post a Comment