Monday, 14 February 2011

HP se "Almal Op 'advertensie gaan na die Grammys, oorsake landwyd kruipende

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2011/02/13/hps-everybody-on-ad-goes-to-the-grammys-causes-nationwide-cr/:

HP het ons vertel om te kyk vir 'n spesiale nuwe veldtog tydens die Grammys, so kyk ons het nie - slegs HP TouchPad te vind hierdie kommersiële en af en toe op die verhoog nietig van die land. Laasgenoemde is standaard sakepraktyk, om seker te wees, maar die voormalige? Wel, woorde (amper) ons oog uitruk nie. Jy moet regtig om dit te sien vir jouself, maar net 'n butchering van Lou Reed se klassieke dink (al is ver, ver veelvuldig) "Walk On The Wild Side," waar stories van doping en kruis dressing is vervang met stories van ... Tweeting. En grawe. En ander regtig banaal stuff. Die kinematografie en algemene boodskap van die kommersiële is eintlik plek op, maar dit alles kry gebreekte onder die gewig van hierdie slegte musikale besluit. HP gespeel dieselfde video by die geleentheid op Woensdag, maar min het ons geweet dit sou wees om die kick-off van die maatskappy se bemarking aanslag.

Ons is eerlik verbaas deur hoe noot af (geen woordspeling bedoel) hierdie advertensie is. Mens sou dink na al die slegte pers Palm het op sy vorige groot advertensie veldtog (en selfs na 'n paar nie-so-sag advies ) die mense in beheer dink twee keer oor iets sou hierdie potensieel polariserende. Ons sal nie lieg nie - ons is teleurgesteld. Beide deur HP / Palm, en Lou Reed. Almal van julle ouens ... terug na die tekenbord.

Kyk op die blink kant, al is - ten minste jy het omtrent ses maande om dit uit van die mense se brein te spoel.

HP se "Almal Op 'advertensie gaan na die Grammys, oorsake landwyd kruipende oorspronklik verskyn op Engadget op Sondag, 13 Februarie 2011 21:03:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment