Monday, 14 February 2011

Filmmaker sê Motorola se Super Bowl advertensie dra 'n opvallende ooreenkomste met sy kort film

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2011/02/14/filmmaker-says-motorolas-super-bowl-ad-bears-some-striking-simi/:
Hy is nie van plan om so ver as om te sê dat Motorola (of sy advertensie agentskap) blatant swiped sy idee, maar LA-based filmmaker Mike Sarrow is van mening dat die maatskappy se onlangse Super Bowl advertensie dra 'n paar te veel ooreenkomste met een van sy kort films om net laat glip deur sonder 'n kommentaar. Daardie film, "Moenie verbreek," was skiet terug in 2009 (en shopped om vir 'n paar jaar voor), en behels' n wêreld gevul met "darren" dra wit oordopjes wat salig onbewus van die werklike wêreld rondom hulle en in staat van menslike interaksie. Nou, dit op sigself is natuurlik nie die mees oorspronklike idees, maar Sarrow dui daarop dat daar 'n paar "treffende" ooreenkomste buite die algemene konsep tussen die advertensie en sy kort film, veral wanneer dit kom by die einde (wat ons sal nie bederf nie hier vir julle). In teenstelling met wat jy dalk dink, maar Sparrow is nie op soek enige vergoeding van Motorola (of selfs 'n toeskrywing), hy wil net mense sy film te sien en te maak om hul eie gedagtes. Oordeel vir jouself na die breek.

Voortgaan om te lees Filmmaker sê Motorola se Super Bowl advertensie dra 'n opvallende ooreenkomste met sy kort film

Filmmaker sê Motorola se Super Bowl advertensie dra 'n opvallende ooreenkomste met sy kort film oorspronklik verskyn op Engadget op Ma, 14 Februarie 2011 13:54:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink TUAW | bron CNET | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment