Monday, 14 February 2011

E-boek Lending staan tot Corporate mongering

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/zAAAF3kTaBM/E-Book-Lending-Stands-Up-To-Corporate-Mongering:
phmadore skryf "Publishing Perspektiewe is praat vandag oor die opkoms van die e-boek uitleen, wat 'n mens sou hoop gee, sal lei tot' n styging in die ondervraging presies hoe ver 'n mens se digitale regte uit te brei. Alhoewel die artikels is meestal praat oor die gemagtigde leen programme deur middel van aansteek en Nook ('Die meganika is eenvoudig: ebook eienaars Sluit aan en lys boeke wat hulle wil toelaat om ander te leen Wanneer iemand leen een van die ebooks wat jy opgenoem het, verdien jy' n krediet Krediete kan ook gekoop word vir so min.. as $ 1,99 vanaf eBook Fling "), het ons wonder hoekom ons skielik betaal uitgewers te vra meer vir minder. In die geval van iBooks, jy kan selfs nie die oordrag van jou boeke na 'n ander toestel, laat staan' n ander gebruiker, maar dan ten minste die pryse is ietwat beheer In die geval van webwerwe soos BooksOnBoard, jy het belaglik out-of-control pryse met 'n grootliks verminderde koste van lewering Dit is nie al nie sleg nie, kry nie my verkeerd.. Kobo bied mededingende pryse wat nooit verlaat my gevoel afgeruk of vas met 'n minderwaardige produk nog, ek kan nie help nie, maar dink:. digitale regte bestuur, seker Waar is my regte, as' n verbruiker, en wat hulle is besturende Ek sal nie omgee verkoop? die regte terug na die uitgewer of die winkel vir in-store krediet;. ek sou ook nie vreeslik gepla word as hulle het 'n redelike sny die herverkoop van die produk aan iemand anders Wat ek sal nie daarvan hou is wanneer hulle nooit toelaat dat dit of voortgaan om te maak dit onmoontlik vir my om te verkoop wat se regmatig myne. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment