Friday, 14 January 2011

Vra Engadget: beste nie-bont ATX mid-toring vir die begroting gamer?

Interessante nuus gesien word in http://www.engadget.com/2011/01/13/ask-engadget-best-non-garish-atx-mid-tower-for-the-budget-gamer/:
Ons weet dat jy vrae gekry het, en as jy dapper genoeg is om die wêreld vir antwoorde te vra, hier is die uitlaat om dit te doen. Hierdie week se Vra Engadget vraag is kom om ons uit Zach, wat internals het 'n nuwe huis vir sy rekenaar. As jy soek te stuur in 'n ondersoek van jou eie, drop ons' n lyn aan te vra [at] Engadget [dawt] com.
"Om verskeie redes, ek gaan te beweeg my rekenaar om 'n baie meer dikwels gou, en ek is op soek na' n nuwe rekenaar geval dit is relatief maklik om te neem rondom. Basies, ek bedoel die tipe geval met hanteer (s) op die top. Dit moet word om 'n ATX toring mid-, en ek wil graag dit so goedkoop as wat ek kan kry sonder dat dit verskriklik (Ek het' n opgetrek CPU en 'n toegewyde verkoelingseenheid, so dit moet goed geventileer ).

Ek is nie 'n fan van bont gevalle met baie van die LED's - Ek het veral baie hou groen / blou LED's (ek kry regtig siek van my huidige geval, wat blou in is versier-out). Ek kan cool wees met 'n rooi of oranje, al is. Egter 'n estetika kom tweede tot nut en prys. "
Zach, ons hou van jou styl. Jy is waarskynlik ook op jou pad 'n man, en' n gesofistikeerde een op daardie. Kom ons hoop jy kry baie van dieselfde gesofistikeerde antwoorde van gesofistikeerde mans en vroue hieronder.

Vra Engadget: beste nie-bont ATX mid-toring vir die begroting gamer? oorspronklik verskyn op Engadget op Donderdag, 13 Januarie 2011 23:01:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment