Friday, 14 January 2011

Lae kwaliteit allooi Oorsaak van Shuttle hoof tenk Issue

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/dPjG_9lpPlY/story01.htm:
BJ_Covert_Action skryf "NASA ingenieurs het uiteindelik ontdek die oorsaak van die krake wat op Discovery pendeltuig se belangrikste eksterne tenk gevind is. Die hoof tenk, een van die" Super Liggewig Tank 'modelle wat ontwikkel is deur Lockheed-Martin, in diens van' n aluminium-lithium legering wat ontwikkel is deur Lockheed-Martin spesifiek vir hierdie program Die nuwe legering is gebruik word in verskeie strukturele stringers die hele SLWT ontwerp.. Ongelukkig is die lot van hierdie legering wat gebruik word in die tenk wat tans gepaar met die Discovery shuttle blyk te wees van lae gehalte Die legering. wat gebruik word in die stringers is 'n' gespikkeld 'voorkoms, in vergelyking met die nominale voorkoms tipies gebruik word in die hoof tenk stringers (sien foto in artikel) Hierdie voorkoms is' n aanduiding van 'n fraktuur drempel wat aansienlik laer is as tipies.. NASA het bepaal, deur middel van toetsing, dat hierdie lae graad legering het slegs 65% van die fraktuur krag van die nominale legering tipies gebruik NASA ingenieurs het. uitgedink het 'n potensiële oplossing vir die probleem is dat hulle tans die toets van die herstel sal veroorsaak dat geen onbedoelde gevolge te verseker. NASA beplan om die Discovery shuttle gereed om weer te begin deur 24 Februarie 2011 te hê. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment