Friday, 14 January 2011

Virgin Mobile te begin Vertraging Broadband2Go

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/RseN72ioTa8/story01.htm:
Daevad skryf "Virgin Mobile stuur 'n e-pos vandag om my van hulle planne om te begin vertraag die Broadband2Go Plan Die webwerf lyk nie asof die verandering nog besin, maar hier is die boodskap wat hulle na my gestuur." Hier by Virgin Mobile, ons missie is 'n uitstaande kliënt ervaar te lewer Soms beteken dit dat die maak van moeilike keuses ten einde die beste moontlike diens te lewer aan die grootste aantal kliënte te maak. seker ons kan hou bied ons $ 40 Unlimited Broadband2Go Plan op so' n groot prys. , ons is besig om 'n spoedgrens in plek vir almal op die plan wat gebruik oor 5GB in' n maand Hoe werk dit Begin Februarie 15, 2011, indien jy gaan oor 5GB in 'n maand op die $ 40 Unlimited Plan:.? Jou data spoed sal beperk word vir die res van die maandelikse plan siklus Gedurende hierdie tyd, jy kan ervaar stadiger bladsy laai en lêer afgelaai en. lags in streaming media Jou data snelhede sal. terugkeer na normaal so gou as wat jy koop 'n nuwe Broadband2Go Plan. Dit verandering het slegs betrekking op planne gekoop op of na 2011/02/15 Hoe sal. dit my? Hou in gedagte, 5GB is 'n baie data. Om jou' n idee, dit is ongeveer 250 ure van die internet op of meer as 500,000 (! ) e-pos. Dus hierdie verandering moet raak nie, tensy jy is 'n swaar downloader / streamer / etc ". Net toe ek besig was om gemaklik te beveel om dit aan mense, ook. Ek verkies 'n verlangsaming tot' n absolute cap, maar dit verzuurt vir my 'n bietjie op die (geslote-tot-Sprint) MiFi Ek het die Virgin diens gebruik te maak.

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment