Sunday, 02 January 2011

Super Mario Bros 3 Boontoe Design Lesse

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/7Q-EL12Bx7k/story01.htm:
'N anonieme leser skryf met hierdie uittreksel uit Beduidende Bits oor hoe die vroeƫ vlak in die ontwerp in die Super Mario Bros 3 geleidelik spelers op die spel sonder dat iets so blatant en opdringerig as' n handleiding: "Super Mario Bros 3 bevat baie duidelik ontwerp lesse dat die huidige ook in ander speletjies, bv, die geleidelike gelaagdheid van kompleksiteit wat toelaat dat spelers 'n spesifieke werktuigkundige te bemeester. Wat my verbaas tydens my playthrough, alhoewel, is hoe sommige van hierdie lesse is heeltemal opsioneel. Die spel het geen gedwing hand te hou, en dit is nie bang vir die speler eenvoudig ondersoek dit by sy eie tempo (selfs as dit beteken dat ontduiking van krummels van die ervaring). "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment