Sunday, 02 January 2011

Chinese Intellektuele Eiendom Verkryging Tactics Exposed

Interessante nuus gesien word in http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/3oPKPCn2a0U/story01.htm:
hackingbear skryf "In 'n onderhoud gepubliseer in Sina.com.cn, Chinese spoor ingenieurs het' n gedetailleerde rekening van die geskiedenis, motivering, en die tegnologie agter die Chinese hoë-spoed trein stelsel. Meer interessant, hulle blatant die lig gebring die strategieë en taktiek gebruik word in die verkryging van 'n hoë-spoed spoor tegnologie van buitelandse maatskappye (Google vertaling van Chinese oorspronklike) Aan die begin, China ontwikkel sy eie hoë-spoed trein stelsel bekend as die Chinese Star, wat' n toets behaal spoed van 320km / h;. maar die stelsel was nie oorweeg betroubaar of stabiel genoeg vir 'n operasie So China besluit om die tegnologie in te voer.. Die leiers waarsku, "Die doel van die projek is ons ekonomie te stimuleer, nie hulle s'n." 'N Belangrike strategie diens is verdeel-en-heers: deur die verdeling van die tegnologie van die stelsel en die invoer van verskeie verskillende tegnieke in die verskillende maatskappye, dit verseker nie' n enkele land of maatskappy het totale beheer "Wat ons doen is die mark te ruil vir tegnologie.. Die onderhandelingsproses was gelei deur die Ministerie van Railway [teen bedryf alliansies van die uitvoer lande]. Die uniform uitvoerende gesag het China groot voordeel in die onderhandel, "sê Wu Junrong," As ons nie in, hulle het geen keuse nie. Hulle almal wil 'n stukkie van ons groot hoë spoed spoor projek. " Byvoorbeeld, is [Chinese lokomotief trein] CRH2 gebaseer op Japannese tegnologie, CRH3 op Duitse tegnologie en CRH5 op die Franse tegnologie, almal retrofit vir Chinese spoor standaarde Nog 'n strategie is te koop-om-te bou.. Die eerste drie treine was wat as' n geheel, die tweede drie was vergader met ingevoerde onderdele; daaropvolgende treine bevat meer en meer Chinese gemaak dele ".

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.




No comments:

Post a Comment